Apartament Robert din Constanta

Constanta, bd-ul Alexandru Lapusneanu, nr. 100A  
Nota 10 / 22 recenzii 10 - Excepțional !
Valentina din Iași

Am fost foarte incantati. Am petrecut un sejur placut intr-un apartament frumos. Am apreciat camerele mari, curate, decomandate si faptul ca am avut tot confortul necesar unei vacante reusite. Salutari gazdelor, care au fost foarte amabile, atente sa nu ne lipseasca nimic si de la care am primit si un mic suvenir. Nota 10. Ne vom intoarce si la anul.

​Capacitate: 5 adulți în 2 spații de cazare
Apartamentul Robert are o suprafata de 60 mp, este compus din 2 camere decomandate, spatioase (un dormitor si living), bucatarie si 2 grupuri sanitare, avand o capacitate de cazare de 5 locuri. Este situat pe Bld. Alexandru Lapusneanu, aproape de Statiunea Mamaia.

In aceeasi zona si la acelasi pret, va oferim si un apartament in suprafata de 70 mp, cu 3 camere decomandate (2 dormitoare si living), (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check spalătorie
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Apartament Robert
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.