Apartament Paul din Constanta

Constanta, bd-ul Lapusneanu, nr. 120  
Catalin din Valcea

Proprietarul un om foarte de treabă. Foarte serviabil. Recomand! Apartamentul foarte plăcut!

​Capacitate: 6 adulți în 2 spații de cazare
Apartamentul este situat vis-a-vis de City Mall, este dotat cu centrala pe gaz, situat stradal, pe bld. Alexandru Lapusneanu. Este renovat in anul 2017. Ofera o vedere panoramica asupra lacului Tabacariei, parcului si mare si se afla la numai 5-10 minute de mers pe jos de statiunea Mamaia. Este o locatie curata, cu dotari moderne, care va ofera un raport calitate/pret excelent
Pentru perioade mai lungi (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.