adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Brici din Cluj Napoca

Cluj Napoca , str. Porumbeilor, nr. 19  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Brici din Cluj Napoca


   Dan G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.11.2015 - 01.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii pensiunii ospitalieri si glumeti
- in camera se facea curat zilnic
- foarte aproape de gara si de centru Clujului (~20 minute)
   Daniel din Pitesti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.10.2014 - 21.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia este aproape de centru
Proprietarii sunt de nota 10
O sa revin cu siguranta daca voi avea ocazia.
   Babata N. din Piatra Neam
nota: 10
schedule sejur: 17.05.2013 - 20.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am facut rezervarea pentru familia sorei mele care locuiesc in Austria de 22 de ani, si mi-au dat in grija sa le gasesc ceva curat, dar va spun ca le-a paut rau ca a trebuit sa stea doar doua zile...se merita sa stai la aceasta pensiune, e foarte curat si camerele sunt moderne. Doamna este o amabila si o draguta, si va ofera tot ce aveti nevoie. Deci noi ne-am facut o impresie tare buna si atunci cand vom mai trece prin Cluj sigur ii vom mai cauta.Felicitari, Pensiunea Brici!
   Mihai din Bucuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 08.08.2012 - 09.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistita si curata
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspect usor invechit al mobilierului
telecomanda tv nefunctionala
   Joel B. din Royan
nota: 10
schedule sejur: 16.01.2012 - 25.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cunosc Pensiunea Brici de 3 ani, am profitat de aceasta cazare la Cluj de 4 ori, ceea ce inseamna ca o apreciez atat pentru confort (camere mari, foarte confortabile si curate) cat si pentru raportul calitate/pret, imbatabil). Dna si Dl Brici sunt extrem de amabili si primitori; venind din Franta, nu am trimis avans pentru rezervare, ceea ce nu i-a deranjat. In plus, am apreciat foarte mica distanta de centru, am mers pe jos aproape tot timpul.
   Elena N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.12.2011 - 04.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna si domnul Brici sunt extrem de amabili si binevoitori.
Camerele sunt curate si spatioase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu as putea identifica vreun minus.
As putea spune un minus al orasului Cluj - Napoca: cu greu se gasesc localuri de nefumatori. Se fumeaza inclusiv in cofetarii.
CONTACT UNITATE
Brici Maria Magdalena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,