adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Mozart din Cluj Napoca

Cluj Napoca , str. Cuza, nr. 8/8  
Nota 9.6/10 Excepțional !
31 recenzii
Vasile din Pașcani Jud Iași (22.07.2017)

Ospitalitate,confort,curățenie.Apartamentul se află în apropierea obiectivelor turistice din centrul orașului.În apropiere se află piața și un supermarket. Tot în apropiere se află și un restaurant ,,Casa Maramureșană,, unde se poate se...

​Capacitate: 11 adulți în 4 spații de cazare.
Nu avem disponibilitate pentru Untold Festival si Electric Castle.
Locatia Mozart se afla in centrul Clujului la mai putin de 2 minute de mers pe jos de la Catedrala Ortodoxa si Prefectura. De asemenea in apropiere exista parcarea cu plata pe 7 etaje `Leul` si Piata agroalimentara Mihai Viteazul, Cinematograful Florin Piersic, Clinica medicala si chirurgie 3, Carrefour express, Mc Donalds etc .

Va oferim spre inchiriere in regim hotelier:

3 garsoniere (supr. Aprox. 30mp/gars.). Fiecare garsoniera are in dotare: bucatarie proprie (chicineta americana), baie cu dus, internet wi-fi, Tv plat (peste 100 canale), frigider, servicii pentru calcat si spalat etc. Capacitatea maxima de cazare a unei garsoniere este de 3 persoane avand un pat dublu si unul single.

O camera dubla matrimoniala (supr. Aprox. 16mp) cu baie proprie cu dus, internet wi-fi, Tv plat (peste 100 canale), frigider si servicii pentru calcat. Capacitatea maxima este de 2 persoane avand un pat dublu.

Garsonierele si camera matrimoniala se afla la etajul 2/2, nu exista lift.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,