Pensiunea Melios din Ciocanesti grade grade grade

Ciocanesti, sat Ciocănești, str. Colacu, nr. 7  
la aproximativ 21.9 km de centrul localității Vatra Dornei
Nota 9.61 / 21 recenzii 10 - Excepțional !
Violeta din Botosani

Totul este minunat! Zona ,peisajul..gazda 10++ mancarea delicioasă proaspată, prețuri foarte bune. Totul corespunde realitații! O oază de liniște și relaxare....recomand cu drag aceasta pensiune.

​Capacitate: 25 adulți în 11 spații de cazare
Asezata la poalele Runcului ,la intersectia dintre DN 18 si strada Colacu,in apropierea Bisericii `Adormirea Maicii Domnului`,Pensiunea Melios dispuse de 25 de locuri de cazare repartizate astfel :
- 7 camere cu pat dublu(104,105,106,107,108,110,111);
- 1 camera cu 2 paturi simple(109);
- 1 camera cu 1 pat matrimonial si pat simplu(103);
- 1 camera cu 3 paturi simple(102);
- Un apartament cu 2 (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check schimb valutar
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Gheorghe Taran
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.