adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Total din Ceahlau 3 grade grade grade

comuna Ceahlau , sat Ceahlău, str. Ceahlau, nr. 386 (la aprox. 4.2 km de centrul loc. Durau)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Total din Ceahlau


   Teodor din Ramnicu Valcea
nota: 9.7
schedule sejur: 17.09.2017 - 19.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mancarea foarte buna.
   Adrian M. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2017 - 13.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncarea foarte buna, camere curate, personal amabil.
Răspunsul unității:
Multumim de apreciere .
Va mai asteptam si aveti din partea noastra 3 ore de ,,braconat ,,gratis in iazul meu cu crap si lebede .
Numai bine !
Dan Turlica Administrator
   Alexandru din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 20.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare excelente, mancare foarte buna si ieftina la restaurantul pensiunii, personal foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista
   Bogdan din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 13.07.2015 - 17.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
3in1: cazare, restaurant si magazin la parter.
Baie cu cabina de dus cu mai multe capuri.
Televizor si wireless.
Balcon.
Curat.
Plata cu cardul.
Pentru modul in care e organizat mi s-a parut varianta cea mai buna din zona, inclusiv durau.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul de la restaurant ar putea sa fie mai divers.
   Andrei din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 15.05.2015 - 16.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietar amabil, ne-a prezentat punctele turistice de interes. Mancarea buna si ieftina si pt toate gusturile. Camerele confortabile. Liniste, peisaje frumoase. Neaparat de vizitat mini delta facuta de proprietar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Asezarea la strada, intersectie de drumuri.
   Inasel C. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2014 - 03.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele foarte curate, personalul pensiunii amabil, portiile de mancare sunt mari si gustoase. Raport pret/calitate foarte bun.
CONTACT UNITATE
Turlica Dan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,