adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Margareta Corp A din Ceahlau 3 grade grade grade

comuna Ceahlau , sat Ceahlău, str. 2 Km De Durau, nr. fn (la aprox. 4.2 km de centrul loc. Durau)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Margareta Corp A din Ceahlau


   Sorin F. din Mangalila
nota: 10
schedule sejur: 04.09.2017 - 11.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste, departe de strada principala, gazda foarte discreta.
Răspunsul unității:
Multumim din suflet pt.aprecieri.
   Ana-lavinia G. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2014 - 09.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda este foarte primitoare si draguta. Ne-a oferit informatii despre obiective turistice, venea dimineata si facea focul in centrala ca sa avem apacalda si caldura toata ziua.
Bucataria e bine dotata (frigider, aragaz, cuptor cu microunde, vesela, tacamuri, oale, tot ce ai nevoie)
E foarte curat si liniste. Nu te deranjeaza nimeni.
Casa e la 30-35 de min de mers lejer de centrul Duraului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez.
   Cristian N. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 28.08.2012 - 31.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, faptul ca in curte exista zone de intuneric din care poti face fotografii noaptea, curtea mare si cu spatii de relazare, foisoare si gratar, linistea, fiind destul de departe de drumul principal. Gazda, nu in ultimul rand.
   M. din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 28.01.2011 - 30.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte, foarte ospitaliere; grup sanitar in fiecare camera; o atmosfera foarte intima si placuta; liniste, datorita distantei relativ mari de alte pensiuni cu turisti galagiosi; toate facilitatile unei gospodarii (bcatarie bine utilata, gratar in curte, etc)
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui cuptor cu microunde
CONTACT UNITATE
Margareta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,