adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Lavinia din Ceahlau 3 grade grade grade

comuna Ceahlau , sat Ceahlău, str. Principala, nr. 510 (la aprox. 4.2 km de centrul loc. Durau)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Lavinia din Ceahlau


   Cristina din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 27.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apa calda, curatenie, parcare, curte ingrijita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Gabriela-ioana N. din Constanta
nota: 8.7
schedule sejur: 19.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste si aer curat, apa care curge in spatele casei, apropierea de munte si alte obiective, gen lacul Bicaz, Durau, etc.
   Valentina Mariana N. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 15.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este spatioasa, bine organizata, cu intrari separate pentru fiecare camera. Curtea ofera spatiu de joaca pentru copii, iar paraul din spatele casei intregeste peisajul minunat unde este amplasata pensiunea. Gazda, draguta si amabila. Curat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar mai trebui ceva imbunatatiri la vesela si la dulapurile din camere.
   Petrut V. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 02.08.2014 - 06.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caratenie si amabilitate.Locatie frumoasa si un pisoi zapacit care ne-a distrat tot timpul!!!
   Gabriel Z. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 04.07.2013 - 07.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul calitate-pret excelent.
- Personalul foarte amabil si saritor la nevoie.
- Whireless ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda la dusuri nu e ok daca se folosesc mai multe in pensiune in acelasi timp.
   Camelia Loredana D. din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort in camere, caldura, curatenie, personal amabil.
   Gabriela O. din Roman
nota: 8.7
schedule sejur: 16.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, pret acceptabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri putine de vizitat(obiective turistice).
CONTACT UNITATE
Boacas Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,