Pensiunea Ana din Cavnic grade grade grade

Cavnic, str. Unirii, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8 / 14 recenzii10 - Bine

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:8
   Mihaela din Jimbolia
nota: 4
schedule sejur: 15.06.2018 - 18.06.2018
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nepregatita - nu era aerisita, mirosea a naftalina, unul dintre paturi nu a avut lenjeria curata, frigiderul mirosea urat. Baia nu a fost in camera, ci pe hol, fara geam de aerisire. Jacuzii nu l-a pornit pentru ca am fost "prea putini", de sauna nici nu am mai intrebat.
Bucataria la care ni s-a spus ca avem acces era, de fapt, bucataria proprietarilor si nu o bucatarie pregatita pentru turisti. Din pacate pentru noi gazda s-a pregatit doar pentru grupul ce urma sa ii vina duminica in pensiune, iar camerele pe care ni le-a inchiriat noua(15 si 16) in Casa Ana(casa in care locuiesc si dansii, nu doar turistii) nu le-a pregatit absolut deloc, desi pretul pe camera pe care l-am achitat a fost cel perceput la pensiune, adica 120 lei + 30 lei/copil/noapte; pentru 3 nopti noi am achitat 450 lei iar prietenii nostri 540 lei( 180 lei/noapte - 2 copii), doar cazare. Tarifele practicate nu au fost cele revizuite pe site in 13.06.2018. Doamnei Ana i-am spus personal ca sunt foarte dezamagita de conditii, probabil ca din cauza sinceritatii mele nici nu a venit sa ne salute la plecare.
Taxa de 30lei/copil/noapte nu este afisata pe site.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea::
Tariful perceput a fost de 120lei/camera - perioada de cazare a fost 15.06.2018 - 18.06.2018, nu de 100lei/noapte. Tariful perceput pentru fiecare copil nu este afisat. Camerele 15 si 16 sunt in Casa Ana, nu in pensiune, mobilier vechi, pe fiecare pat au fost cate 2 saltele noduroase suprapuse.
Răspunsul unității:
Imi pare rau pentru neintelegere,(de cand ati venit am spus ca daca nu e ce doriti puteti sa mergeti in alta parte, ca nu e nici o suparare), nu exista sa fi fost lenjeria murdara(de ce nu mi-ati aratat-o?) La telefon v-am spus clar ca va pot primi doar in Casa Ana, in care facem turism de 17 ani, in care locuim de o viata ,si nimeni nu a avut vreo problema cu asta! In ceea ce priveste pretul este acelas pret din martie pana in noiembrie , va rog sa va uitati atenta la tarife este pentru Wikend si peste saptamana, chiar si la pretul pe pat suplimentar pentru copii. Imi cer scuze ca nu v-am salutat personal(pregateam mancare pentru cei ce serveau masa) dar a fost cine sa va conduca. In descrierea de pe sait e mentionat ca exista doua locatii si sunt descrise.Protectia pe saltele e de la Dormeo si este prevazuta in norme. Pretul la SPA era oricum separat, si nu incalzesc numai cand sunt minim 10 persoane solicitante , costurile fiind prea mari, si nici nu ati pomenit!
mentiune: Mobila mea sete foarte veche(de peste 100 ani) din stejar masiv cu vitrarii de cristal si marmura de Ruschita, din cires si brad rosu(larice) si sunt foarte mandra de ea, este o mobila de valoare pe care numai un cunoscator o poate aprecia!
   Lauramonica L din Oropesa Del Mar
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2017 - 30.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde nemaipomenite ,pensiunea ideala pentru a petrece cu familia intr-un loc pitoresc ,curat ,mancarea buna si imbelsugata .
thumb_down
Aprecieri negative:
In raport calitate/pret nu este absolut nimic de obiectat.
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru aprecieri, imi doresc meru clienti asa simpatici ca si dumneavoastra si va mai asteptam cu drag pe la noi!
   Ion I din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte ospitalieri, curățenie, liniște...
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere nu sunt
Răspunsul unității:
Va multumim mult, pentru aprecieri si va asteptam oricand cu drag !
   Monica din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.02.2017 - 10.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde minunate, curatenie, mancare buna si ieftina. Ne-am simtit ca acasa.....nu rezervati prea mult pentru la anul, caci 3 camere vor fi ale noastre din nou!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
Răspunsul unității:
Va multumim mult, pentru aprecieri si va asteptam oricand cu drag !
   András din Cluj Napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 19.02.2017 - 24.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt deosebit de amabile și corecte. Camera unde am fost cazați este amenajată cu gust și soluții practice (cum ar fi debaraua cu ușă culisantă, rafturi și spațiu cu umerașe, care ține locul clasicului dulap). Același lucru se poate spune despre spațiile comune, sala de mese și camera de depozitare a echipamentului de schi. Căldura a fost absolut ok, de fapt am reglat caloriferele cam la o treime din regimul "full". Robineții de reglaj funcționează :), rezultatul se obține rapid.
Mâncarea este excelentă și îmbelșugată, mezeluri, lactate, gemuri, etc. De casă, ca să nu mai vorbim de băuturi - cu și fără alcool - horinca și afinata din propria producție, dar și sucul de mere sau socata naturală, cu aromă de vis...Cina sau "prânzul întârziat" a fost de fiecare dată ceva special, sugestiile gazdelor nu ne-au dezamăgit niciodată! Summa summarum: un raport calitate/ preț deosebit de bun. Pârtiile complexului Superschi (Roata 1, 2 și Rainer) sunt la o distanță de 5 km.
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolarea fonică a camerei unde am stat este slabă, discuțiile de pe hol sau scârțâitul podelei din camera de la etajul superior (presupun) se aud cam tare, dar nu am avut parte de vecini zgomotoși, ca atare n-a fost un deranj real.
Răspunsul unității:
Va multumim mult, pentru aprecieri si va asteptam oricand cu drag !
   Silviu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul , e a doua oara cand vin. O sa urmeze multe concedii petrecute aici!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez , sugestii am facut la fata locului.
Răspunsul unității:
Va multumim mult, pentru aprecieri si va asteptam oricand cu drag !
   Axente A din Galati
nota: 10
schedule sejur: 22.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, mancare buna, camera spatioasa, aproape de partie un loc unde ne vom intoarce cu siguranranta
Răspunsul unității:
A fost o placere sa va avem musafiri o familie asa frumoasa, va asteptam oricand cu drag!
   Silviu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din punctul nostru de vedere a fost cel mai placut concediu petrecut la aceasta pensiune.
Gazdele extraordinar de primitoare , cazarea foarte faina, mancarea foarte buna .
De revenit cu siguranta revenim tot aici , mai sunt multe de vazut in Maramures.
Recomandam tuturor!
Răspunsul unității:
Va multumim ca ati fost musafirii nostrii si va asteptam oricand cu mare drag!
   Ionut din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.08.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna pregatita de proprietara asezonata cu horinca
Proprietari ospitalieri si dornici sa te ajute cu informatii
Peisaj frumos, decor traditional rustic
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces in localitate in lucru, baie mica
Răspunsul unității:
Va mai asteptam pe la noi,fiinca s-a reparat drumul!
   Sobieschi din Tecuci
nota: 9.83
schedule sejur: 29.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate, mancare foarte buna si la discretie, gazde foarte primitoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Mrin M din Ploiesti
nota: 9.17
schedule sejur: 17.10.2014 - 19.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte frumoasa, cu preturi acceptabile, mancare buna si de ajuns, cu personal foarte cooperant si aamabil,saritor la orice ai avea nevoie asa ca recomand tuturor aceasta pensiune.
   Camelia C din Cluj Napoca
nota: 9.83
schedule sejur: 24.06.2013 - 29.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera este foarte calda, primitoare. Gazdele s-au dovedit a fi perfecte. Mancarea a fost deosebita.
   Cristian din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 03.01.2013 - 10.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdelor si atentia acordata oaspetilor, dorinta ca acestia sa se simta bine, preparatele culinare (gatite `cu suflet`).
Suntem la al doilea sejur, prima data venind in urma cu un an. Si atunci si acum am fost primiti cu multa amabilitate. Pensiunea este o casa extinsa si transformata in pensiune, cu atentie la asteptarile potentialelor clienti. Pensiunea e la vreo 20 de metri de la drumul principal (care duce si catre partii, aflate cam la 5 kilometri), insa linistea e aproape deplina. Camerele sunt destul de spatioase. Baile sunt, poate, putin cam mici, dar fara sa fie incomode. Spatiul comun de la nivelul camerelor destinate turistilor e agreabil si poate servi drept loc de joaca pentru copii sau de relaxare pentru adullti. Exista si o terasa spatioasa, de care nu ne-am putut bucura la -14 grade. :)

thumb_down
Aprecieri negative:
Mici detalii, nimic care sa merite mentionat in mod special.
   Sadie S din Bucuresti
nota: 9.83
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, preparate culinare exceptionale care imbina traditionalul cu modernul, ambianta placuta. Chiar daca partia de ski este putin departe, cu amabilitatea gazdei se rezolva totul, chiar si vizitarea obiectivelor de interes din alte localitati, obiective reprezentative pentru Maramures.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu le-am depistat.
CONTACT UNITATE
Popescu Ana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.