Casa Azara din Cavnic

Cavnic, str. Brazilor, nr. 8  
Nota 10 / 7 recenzii 10 - Excepțional !
Monica din Toronto

Am petrecut o minivacanța de 4 zile la acest hotel, cu 2 copii, de 8 si 11 ani. Am fost foarte impresionata de casa Azara si gazdele noastre. Casa este situata intr-ul loc pitoresc, si vederea de la balcon este superba. Totul este foarte curat, camerele de oaspeti sint noi, foarte frumos mobilate, fiecare detaliu reflecta bun gust, atentie si calitate. Gazdele sint modele de oameni primitori, care isi deschid casa oaspetilor cu toate ospitalitatea si inima buna a maramuresenilor ! Recomand aceasta casa cu toata caldura.

​Capacitate: 14 adulți și 4 copii în 7 spații de cazare
La etajul I 2 camere cu pat dublu 2camere cu pat dublu si cate un fotoliu pat , o camera cu pat matrimonial si doua bai pe hol,frigider pe hol la mansarda 2 camere cu baie proprie cu pat dublu si balcon, una cu pat dublu si o canapea dubla. La parter sala de mese.

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.