Pensiunea Dealu Morii din Cartisoara grade grade grade

Cartisoara, str. Principala, nr. 26  
Roman din Orhei Rm

Gazda foarte primitoare !!! Camerele spatioase si comode, curtea amenajata cu gust. Tuica si visinata gazdei intrece orice asteptari!

​Capacitate: 14 adulți în 5 spații de cazare
Produs unicat obtinut pe plaiul Cartisoarei `Rachiu Badea Cartan`.

Aceasta eticheta a unui rachiu original iti incita imaginatia, iar curiozitatea te aduce la Pensiunea Dealu Morii locul unde se naste aceasta bautura tare care ``iute si vartos aluneca pe gat in jos``.

La Pensiunea Dealu Morii pe langa productie proprie de rachiu, exista un mic muzeu de mobilier vechi, o fosta ferma datand din 1866, o placinta excelenta cu Rabarbura, veti avea parte de peisaje demne de mari albume foto si bucate voinicesti pentru o senzatie de implinire deplina.

Va recomandam sa va delectati, cu specialitati traditionale: saramura de peste, miel la protap, ciorba de fasole cu ciolan si ceapa rosie si, bineinteles, specialitatea din zona Cartisoarei placinta cu Rabarbura.

Nu te mai poti satura! Deliciu total!

Se poate asigura mancare traditionala preparata la ceaun, un miel la protap, un purcel la protap, stropite din belsug cu rachiu. In cazul in care se fac rezervari, in prealabil, se poate asigura pensiune completa in functie de client(pentru specialitati traditionale comanda se face in momentul rezervarii).

Camerele (1 camera la parter de 4 locuri; 3 camere duble, 1 camera de 5 locuri la etaj) sunt extrem de aranjate, cu mult mai spatioase decat media. Va veti bucura de toate serviciile celor 3 margarete.

Iar salonul rustic, curtea cu lac te fac prizonier al acestui loc in care traditia se perpetueaza.

Dupa o masa bogata si sanatoasa totul ti se pare dulce la Dealu Morii. Veti admira ore in sir obiectele din micul muzeu dedicat obiectelor de arta populara.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check cramă
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check room service
  • check sală de mese
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
  • check sobe de teracotă
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Gheorghe Florin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.