Casa Denis din Cartisoara

Cartisoara, str. Principala, nr. 130  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Paula din Bucuresti
nota: 9.67
schedule sejur: 26.08.2018 - 31.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O curte foarte frumos dichisită, cu mult spaţiu de alergat, ideală pentru copii curioşi şi dornici să exploreze. Piscină frumos amenajată, chiar dacă nu am putut intra în perioada când am fost cazaţi, a rămas atracţia principală, urmată de iepuraşi, un labrador foarte jucăuş, deşi închis în cuşca special amenajată. Camera curată şi spaţioasă, cu tot ce am avut nevoie. La fel şi bucătăria, mare şi cu toate dotările necesare. Grătar nu am făcut, deşi în curte era o zonă dedicată pentru asta de toată frumuseţea. Pe ansamblu, recomandăm din suflet, în special familiilor cu copii, mai ales că zona este foarte liniştită, ferită de traficul de pe drumul principal.
   Ovidiu din Floresti Cj
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2018 - 20.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina mare la dispozitia turistilor, frumos amenajata, cu gratar si loc de luat masa afara, piscina, hamac, iepurasi etc. Liniste si peisaj mirific. Camere curate, incapatoare, bucatarie, dotate cu tot ce e necesar. Gazde foarte primitoare si atente.
   Romica R din Husi / Jud Vaslui
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte cumsecade cum mai rar gasesti,curatenie ,gradina foarte frumoasa,curatenie,toate dotarile necesare,efectiv nu duci lipsa de nimic pentru un concediu minunat .Ne-am simtit foarte bine.
Multumim pentru tot,sper sa ne revedem anul viitor.
   Cristina C din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde minunate, curatenie, loc de joaca pentru copii, tot ce iti trebuie pentru un concediu plin de odihna si relaxare.
Multumim pentru tot.
   Musi M din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni calzi, primitori, curatenie, gradina foarte frumoasa, liniste, totul a fost foarte bine.
CONTACT UNITATE
Daniela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.