adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Liliana din Campulung Moldovenesc 3 grade grade grade

Campulung Moldovenesc , str. Simion Papuc, nr. 19  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Liliana din Campulung Moldovenesc


   Ina din Köln
nota: 9.5
schedule sejur: 04.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia linistita a pensiunii, dotarea cu o multime de locuri foarte frumoase si special amenajate ca fiecare grup de turisti sau familie sa aiba un colt linistit de masa si recreere, personalul deosebit de amabil, produsele de pastrav deosebit de proaspat fac un sejur in aceasta pensiune deoebit de placut!
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de la strada principala pana la pensiune nu este de recomandat pentru orice masina, dar daca masina este potrivita, se merita drumul!
   Jaroslav C. din Praha, Czech Republic
nota: 8.5
schedule sejur: 10.08.2015 - 14.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Interesting place in green surroundings, very good meals in the evening, peaceful place, hearty behaviour of staff
thumb_down
Aprecieri negative:
Access road in bad shape, not easy to find, monotonous breakfast
   Doinita C. din Vaslui
nota: 9.7
schedule sejur: 21.09.2014 - 26.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazata la pensiunea Liliana in perioada 28sept-3oct 2014, a fost foarte bine, confort/mincarea foarte buna si indeajuns personalul foarte serviabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumurile asfaltate sau pietruite si ar fi bine daca ar avea o colectie de costume populare specifice zonei,e foarte frumoasa regiunea si ar fi pacat ca unii turisti sa nu aiba o amintire foto, fiind valabil pentru toate pensiunile din zona
   Ligia M. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 18.05.2012 - 20.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera, oamenii, peisajul, confortul, mancarea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Asfaltarea, pietruirea ulitelor care duc la pensiune.
   Florin Ilie M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2011 - 26.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare excelenta, servire placuta
* au propria pastravarie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri
CONTACT UNITATE
Liliana Turcea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,