adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cozia din Caciulata

Caciulata , str. Calea lui Traian, nr. 527 (la aprox. 3.3 km de centrul loc. Calimanesti)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Cozia din Caciulata


   Valentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2017 - 25.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Avem numai ganduri bune pentru gazdele de la Casa Cozia. Rezervarea am facut-o prin formularul turistinfo, dar am fost contactati si telefonic de catre proprietar. Foarte amabil, la dispozitie dar discret in acelasi timp! Pensiunea este situata la strada, aproape de punctele de interes din statiune (manastirea Cozia, Aqua park, restaurante, alte locuri de agrement), camerele sunt foarte curate si aerisite (desi citisem ca sunt micute, noua ne-a fost suficient), paturile confortabile, baia curata, bucataria este utilata cu tot ce este necesar. Pozele corespund cu realitatea!
Ne vom intoarce cu siguranta si o recomandam cu drag!
   Luciana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.10.2016 - 26.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare si care ne-au facut sederea fff placuta. Este prima data cand ma cazez undeva si gazda ma asteapta cu cafeaua calda dimineata. Locatia foarte frumoasa cu peisaje superbe. Mobilier ales cu mult bun gust si curatenie peste tot!
   Marian C. din Roman
nota: 9
schedule sejur: 19.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajarea pensiunii cu foarte bun gust, atentie la detalii, gazde excelente ce iti ofereau tot ce aveai nevoie pentru a-ti face sederea placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt, toate conditiile oferite sunt la superlativ
   Gheorghe N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare foarte buna, gazde primitoare si discrete, servicii foarte bune.
   Ovidiu din Iași
nota: 7.7
schedule sejur: 01.09.2016 - 02.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea frumoasa, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt cam micute si ingramadite
CONTACT UNITATE
Mihai
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,