adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hostel Martisorul din Cacica 3 grade grade grade

comuna Cacica , sat Cacica, str. Centru, nr. 216  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
29 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 29).

record_voice_over Personal:8.9
insert_emoticon Servicii:9.1
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.4
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.6

Recenziile hostelului Martisorul din Cacica


   Simona Felicia din Craidorolt
nota: 10
schedule sejur: 20.03.2017 - 24.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Organizarea activitatii,ordinea si personalul foarte amabil.
   Emil Mihai din Bistrita
nota: 10
schedule sejur: 22.03.2017 - 23.03.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Diminuarea mirosului de la Bucătărie
   Marius Z. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 09.02.2017 - 11.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In pofida zonei in care este amplasat, (zona rurala, fara multe optiuni limitrofe), curatenia este un punct forte; de asemenea, lenjeria fara urme de uzura. Legat de zona de agrement, apa a fost foarte curata cat si incaperile daca luam in calcul mediul sarat.
Personalul a fost amabil, cu toate ca a existat o neintelegere privind tariful promotional.
Exista un complex alimentar langa locatie care satisface aproape oriice doleanta.
thumb_down
Aprecieri negative:
La apartamentul 18, chiuveta este atat de mica, incat nu poti sa te speli cu ambele maini pe fata. Ar putea sa se gaseasca un suport pentru telefon ca sa nu se ocupe un fotoliu (asta nu e nemultire. Ci chiar o sugestie pentru imbunatatire servicii.
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru aprecieri si sugestii. Ne bucaram nespus ca ati punctat si pe aceasta cale ati si premiat cu cea mai de pret `medalie`(adica aprecierea si cuvintele frumoase) eforturile noastre pentru a mentine curatenia si igiena impecabila ata la hotel, cat si in Complex Agrement Cacica. Rezolvam rapid problema cu telefonul, asezarea lui acolo a fost o solutie provizorie dupa renovarile din decembrie 2016, cand s-aschimbat pozitia mobilierului, dar, din pacate, chiuveta va ramane mereu asa deoarece aceasta este cea mai mica baie din hotel si, dupa cum ati observat, una mai mare nu incape. Va asteptam si cu alta ocazie sa va cazam in unul din apartamentele spatioase. Sanatate si numai bine va dorim.
Cu deosebit respect,
Echipa Hotel Restaurant Agrement Martisorul Cacica
   Vlad din Darabani
nota: 8
schedule sejur: 02.11.2016 - 03.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturi acceptabile,curatenie,
thumb_down
Aprecieri negative:
Frig in camere,restaurant cam ingramadit,receptionera nu sta la receptie ci in restaurant unde ocupa o masa,nu au toate uniforma,prezenta unei pisici in restaurant
Răspunsul unității:
Buna ziua.
Avem si noi un singur comentariu la recenzia dumneavoastra: unde ati fost cazat in acea noapte, totusi? ca in hotel au fost fierbinti caloriferele toata noaptea iar pe la ora 23 multi clienti erau cu geamurile deschise. Ni s-a mai spus ca e prea cald in camere, dar de frig in camere n-am mai auzit pana acum...e cel putin ciudat ce scrieti...poate ati inchis caloriferele si ati uitat sa le deschideti...in rest, totul adevarat, doar pisicuta sigur a fost un accident...asta e, suntem la in mediul rural...vom fi mai atenti. Va multumim pentru vizita si va asteptam si data viitoare tot in restaurant (receptia e acolo, daca n-ati observat, deoarece noi nu ne permitem oameni care sa stea degeaba o zi intreaga intr-o camaruta cu numele de receptie. La noi doamna receptionera mai face si un pic de ospatarie. Munca innobileza pe om!)
   Adrian Marian din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 08.08.2016 - 18.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plus pe toate liniile! Ne-am simtit bine si toate au fost pe placul nostru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri de consemnat. Ne-am simtit bine si toate au fost pe placul nostru.
Răspunsul unității:
Va multumim mult! Va asteptam cu drag si cu alta ocazie.
   Emil Mihai din Bistrita
nota: 9.7
schedule sejur: 15.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara
Răspunsul unității:
Va multumim mult si va asteptam cu drag oricand.
   Ana din Iasi
nota: 8
schedule sejur: 22.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere decente ca marime si mobilare....pozitionare relativ buna....distanta fata de complexul martisorul-piscine si topogan,trebuie sa mergi cu masina obligatoriu,se manca ieftin dar fara a dispune de o gama variata.
Lenjerie curata si noua....
thumb_down
Aprecieri negative:
Brutaria trebuie sa dispara!mult zgomot in timpul noptii....miros puternic de paine/alte produse si imposibilitate de a testa desi consider ca trebuia sa beneficiem gratis ca urmare a disconfortului!
Gandaci in baie-probabil de la brutarie...lipsa initiala pres/covoras dus ...
Posibilitati de distractie reduse....putine obiective
   Daniel M. din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 24.03.2016 - 25.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat,placut,o unitate care merită vizitată. Mincare buna.Servicii ireproșabile!
   Adrian din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 08.03.2016 - 12.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
- Caldura
- Mancare buna
- Un super hiper SPA !!!
- Oameni minunati
- Locuri frumoase
- Aproape de multe multe multe obiective turistice.
- Poti inlocui marea romaneasca alegand un sejur la Cacica!!! (Mai ales dupa deschiderea topoganelor de apa si amenajarea locului pentru plaja, asa cum au in plan).
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui uscator de par in baie
- Mici (mici) probleme la servire. Domnisoara bruneta cu ochelari (nu iulia!) e putin depasita si fara prea multe zambete la ea.
   Bogdan din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 12.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna la preturi accesibile,personal respectuos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte cald in camere (chiar daca caloriferele au fost inchise tot timpul).
   Gheorghe I. din Bucuresti
nota: 5.8
schedule sejur: 08.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, mobila ok, pozele de pe sitte sunt reale .
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal slab pregatit din punct de vedere al preluării comenzilor la masa , in cazul meu au `pierdut` salata comandată pe drum . Pentru a cere ceva suplimentar la masa , trebuie sa mergi la bar sa comanzi. Cel putin asa a fost in cazul meu .
   Catalin din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 04.08.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camera; mobilier nou si intretinut; personal amabil.
   Teodor din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 05.02.2015 - 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, confortabile.
personalul foarte receptiv la nevoile noastre.
per total a fost un sejur placut.
un mare plus a fost wifi care mergea foarte bine oriunde te aflai in hotel.
   Emil din Urlati Prahova
nota: 9
schedule sejur: 17.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte frumoasa , oameni foarte amabili , mancare foarte buna si preturi bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul este foarte ospitalier , dar sunt putini ca numar , ceea ce duce la intarzieri , un lucru minor dar care totusi conteaza pentru turist.
   Larisa-maria A. din Pipirig
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este operant si receptiv;atat conditiile cat si curatenia au fost conform asteptarilor.
   Vasile Radu din Cluj
nota: 7.7
schedule sejur: 20.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt perfect functionale si curate
personal dragut dar putin cam stangaci
preturile camere si masa excelente
mancarea excelenta si portii generoase
thumb_down
Aprecieri negative:
In cazul nostru nu am fost anuntati ca si joia se tin evenimente in restaurant si am fost surprinsi
(o noapte agitata cu muzica la maxim)
timpii de asteptare la masa deranjant de lungi
   Amgela D. din Vaslui
nota: 7.8
schedule sejur: 06.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat si camere foarte mari si aerisite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciile oferite de ospatari si bucatari au fost sub orice critica. Am stat si o ora si treizeci de minute pentru a servi masa si nici macar nu au fost aduse meniurile pentru toate pers. Odata, am fost serviti pe rind, chiar daca am comandat odata. Rusine!
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si pentru observatii deoarece suntem ca o carte deschisa si nu vrem sa ascundem nimic...nici macar ca pentru a onora o comanda de masa cand restaurantul este plin (in varf de sezon) asa cum ati nimerit si dumneavoastra e posibil sa aveti de asteptat si o ora... Am patit si eu sa astept si cate 2 ore la alte restaurante ale pensiunilor din Bucovina, si cred ca toata lumea e de acord ca daca un restaurant e plin inseamna ca mancarea e buna, preturile convenabile si deci se merita sa astepti. Nicaieri nu este perfect si deci nu ne este rusine sa recunoastem ca treaba merge mai greu, in august, la ora pranzului cu hotelul plin si turisti din afara. Ideea e ca unii ne inteleg si au rabdare iar altii sunt grabiti si foarte flamazi si din pacate nu-i putem servi mai repede chiar daca am vrea si chiar daca in august personalul este suplimentat pana la triplu atat in bucatarie cat si in sala de mese. In plus mai sunt si week-end-urile cand in aceeasi bucatarie se pregateste mancarea si pentru 5-6 nunti si trebuie sa scurtam programul de masa sau sa limitam meniul la doar cateva feluri de mancare ce se pregatesc mai usor. Idiferent de durata stiu sigur ca toti clientii nostri isi doresc mancare proaspat gatita si asa vom continua refuzand sa folosim mancare semipreparata si congelata.
Noi va asteptam cu drag oricand ca sa va demonstram ca putem si mai bine.
   Elena Andreea din Gura Humorului
nota: 8.5
schedule sejur: 18.05.2014 - 19.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
curatenie in camere
preturi foarte bune in restaurantul de la parterul hotelului si mancarea buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Suporturile pentru prosoape din baie erau din plastic si s-au rupt pe loc
Răspunsul unității:
Multumim din suflet pentru aprecieri si observatii si regret ca v-ati cazat in singura camera cu suport de prosoape de plastic...fiind cea mai mica baie din hotel, suportul de plastic a fost singura varianta posibil de instalat la momentul respectiv. Ma temeam ca nu va rezista pe veci si de aceea nici nu v-am cerut sa platiti `mica paguba`, ci ne-am asumat-o. Mentionez ca in toate celelalte bai toate accesoriile din baie sunt din inox. Va mai asteptam cu drag!
   Titi P. din Focsani
nota: 9.2
schedule sejur: 08.06.2013 - 09.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret calitate excelent, as spune chiar in avantajul clientului, curat in camere, mobilier nou, aer conditionat, apa calda, prosoape si lenjerie de calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dureaza putin la restaurant de la comanda pana la servire, insa compeseaza din plin la marimea portiilor si la preturile care sunt surprinzator de accesibile oricui.
   Eertink H. din Rheden, Nl
nota: 8.7
schedule sejur: 03.06.2013 - 05.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nieuw hotel, mooie ruime kamer met balkon, alleen was het water uit de kraan niet drinkbaar. Eten was prima,alleen lange wachttijd in het restaurant, met gebrekkig Engels sprekend personeel.
   Aurelian din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2012 - 03.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apreciem implicarea personala a administratorului unitatii in care am fost cazati (in perioada 29.12.2012 - 03.01.2013)pentru a ne asigura toate conditiiele de confort, fapt insusit si executat cu maxima responsabilitate de personalul din subordine pe toate palierele de executie (bucatarie, serviciul curatenie, ospatari). Apreciem foarte mult cele doua seri de petrecere organizate in seara de revelion si cea a Sf. Vasile ce au imbinat distractia efectiva cu traditiile specifice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu putem atribui minusuri intrucat daca ar trebui sa o facem acestea ar fi minore /irelevante (contrazicem astfel parerire critice formulate de alti turisti, ce au fost postate ca recenzii, sens in care consideram ca acestea sunt pretentii /mofturi personale rautacioase). Ca sugestie de imbunatatire am opina pentru instalarea unei oglinzi mai mari in camera (utila mai ales pentru sejururile in care sunt organizate petreceri ce necesita un plus de exigenta vestimentara pentru turistii de sex feminin). Tot ca sfat este necesara gasirea unei solutii pentru fixarea oglinzii din baie, sincer noua ne-a fost frica sa nu o spargem intrucat aceasta se dezechilibra.
Răspunsul unității:
Va multumim mult de tot pentru aprecieri si pentru sugestii. Oglinzile erau in capul listei de achizitii si imi pare rau ca le-am amanat si nu au fost montate inainte de sarbatori si chiar acum am notat pe lista de intretinere oglinzile din baie ca sa le verificam maine. Multumim din suflet pentru cuvintele frumoase care ne motiveaza sa punem si mai mult suflet in activitatea noastra si pentru ca ati ales sa va petreceti concediul alaturi de noi. Va asteptam cu drag oricand si va dorim numai bine!
   Ionel M. din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Eu am fost cel care a avut inspiratia sa aleaga acest hotel in numele prietenilor mei pt petrecerea unui sejur de 4 zile si 3 nopti 30.12.2012-02.01.2013. Pacat ca din 14 am mai ramas 9, dar sunt sigur ca a ramas spuma. de ce inspiratie? pentru faptul ca toti cei 8 prieteni, la sfarsit si-au spus parerea. stiti care a fost?? pentru fiecare dintre noi, A fost cel mai marfa sejur si revelion din viata. Am mers in multe locuri din tara si europa, dar Cacica a fost cireasa de pe tort.. ospitalitate, calitatea mancarii, cazarii, personalului nota 10. Anul acesta, cu ajutorul domnului, ne dorim un Craciun in Laponia, dar sunt sanse destul de mari sa revenim la Hotel Martisorul de Revelion. Multumim tuturor!! apartamentele 11 si 12 :)))
Răspunsul unității:
Multumim din suflet pentru aprecieri si ne bucuram nespus ca revelionul a fost pentru dumneavoastra exact asa cum ne-am dorit noi sa fie. Va dorim sa puteti ajunge sanatosi Craciunul viitor in Laponia si va asteptam cu drag de Revelion 2014 la noi cu un autograf de la Mos Craciun. Un an de impliniri, numai bucurii si sanatate va dorim!
   Crina M. din Tomesti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.12.2012 - 27.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea foarte buna, camerele curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa trebuie sa fie curata, nu galbena. Si ar trebui in fiecare seara sa se fi pus muzica si sa fi dansat.
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru aprecieri si pentru observatii. Ne cerem scuze pe aceasta cale pentru problemele cu apa, dar, chiar daca suna ciudat, trebuie sa dam vina pe mama natura, deoarece din cauza secetei din 2012 fantana a fost foarte aproape de a seca (lafel ca si multe alte fantani din Comuna Cacica) si am fost nevoiti sa sapam pentru a o adanci chiar inainte de sarbatorile de iarna ca sa evitam o mult mai mare neplacere (cea de a ramane fara apa in hotel) iar din acest motiv apa nu a reusit sa se limpezeasca pana la sosirea dumneavostra. Cat despre muzica si dans, stiind ca in restaurant nu putem da muzica prea tare pentru a nu deranja alti clienti care vin pentru a lua masa sau pe cei care au camerele chiar deasupra restaurantului, am organizat acel Bal al Craciunului in sala mare de festivitati, unde orchestra nu deranja pe nimeni. Pe viitor poate vom pune muzica acolo in fiecare seara. Multumim de sugestie si inca o data va multumim ca ati ales sa va petreceti concediul la noi.
   Ionel din Suceava
nota: 4.7
schedule sejur: 28.07.2012 - 29.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere. Pretul mic.
thumb_down
Aprecieri negative:
La Salina si Strandul Cacica poti ajunge doar dupa o plimbare lunga sau cu masina. In weekend fac nunti si e galagie, desi dimineata am intrebat inante de cazare daca au nunti au zis ca nu au nunta in acea sambata seara. Am cerut o friptura in acea seara si de la bar ni s-a comunicat ca nu putem comanda decat mici la felul doi ca nu sunt ochiuri libere, pentru ca au nunta, desi la masa alaturata au venit cu 3 feluri diferite de friptura. Bucatarul se plimba prin restaurant cu hainele murdare de ziceai ca lucreaza la un service auto nu la bucatarie.
Răspunsul unității:
1.Informatiile legate de distanta spre atractiile turistice locale sunt afisate foarte clar in descrierea hotelului, deci fiecare turist e liber sa aleaga daca se va caza sau nu la noi.
2. Un restaurant care nu are activitate de genul organizarii de nunti intr-o sambata din lunile iulie si august, nu se numeste restaurant iar toti turistii nostri sunt anuntati foarte clar in momentul rezervarii sau cazarii de acest lucru pentru ca preferam sa stam cu hotelul gol decat sa avem clienti nemultumiti care sa scrie astfel de recenzii.
3.Cu siguranta ati fost anuntati ca la ora respectiva meniul este limitat deoarece in momentul acela se pregatea aperitivul cald pentru aproximativ 1000 de persoane de la 3 nunti diferite iar daca vecinul de masa tocmai isi primise friptura inseamna ca o comandase cu cel putin 50 min in urma, cand se putea gati asa ceva. Cu siguranta ati fost informat de acest lucru cu scuzele de rigoare si, deci, puteati sa alegeti un alt restaurant pentru ca nu va obliga nimeni sa luati masa la noi in conditiile date. Suntem oameni si trebuie sa intelegem alti oameni care muncesc...
4.Imi cer scuze pentru bucatareasa care v-a deranjat si tin sa specific faptul ca un bucatar cu sortul curat e un bucatar care inca nu a intrat in bucatarie sa gateasca.
nu inteleg nota pentru curatenie...Oare ce v-a lipsit la o camera impecabila? Cat despre raportul calitate pret suntem cunoscuti ca fiid de nota 10 absolut.
Da, exista unitati prost administrate,dar exista si clienti problema...Nu am alte comentarii decat sa va recomand pentru data viitoare un hotel de 5 *****
   Nicusor din Botosani
nota: 8
schedule sejur: 07.05.2012 - 09.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si mancare buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros de mancare pe holuri si in camera.
   Bucur O. din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 12.04.2012 - 18.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea si diligenta personalului unitatii
   Iulia V. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2011 - 27.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Il recomandam tuturor, pretul este mai mult decat acceptabil iar la principalele obiective se ajunge foarte repede. Mancarea este foarte buna, diversificata si mai mult decat suficienta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit minusuri.
   Alexandru C. din Vatra Dornei
nota: 9
schedule sejur: 10.08.2011 - 17.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii cazare.
Personal.
Curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de punctele de interes.
   Costin N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2011 - 13.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate, dotare noua. Totul functional. Personal receptie si restaurant foarte amabil. Mancare foarte gustoasa. Preturi accesibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem reprosuri!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,