Hotel Bucegi din Buzau

Buzau, str. B-dul Garii, nr. 47  
Georgiana din Navodari

Este chiar peste drum de gara, asta este un avantaj pentru cei care calatoresc cu trenul si au plecari dimineata devreme sau noaptea tarziu. Personalul a fost foarte amabil.

​Capacitate: 52 adulți în 26 spații de cazare
Hotel Bucegi este situat in apropierea garii Buzau, renovat recent.

Ofera cazare in 24 de camere spatioase cu pat matrimonial, 2 sau 3 paturi, personalizate fiecare in culori calde, primitoare, dotate cu aer conditionat, grup sanitar propriu, televizor, incalzire centrala.

Dispune de un restaurant cu 70 de locuri, bar non-stop cu o capacitate de 40 locuri, crama, parcare, living cu televizor.

Va asteptam cu drag pentru un sejur petrecut in conditii avantajoase.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cramă
  • check fax
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Constantin Musceleanu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.