adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Navigator din Busteni

Busteni , str. Costilei, nr. 38  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Navigator din Busteni


   Andrei din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu pot spune decat ca imi placusera imaginile de pe site, asezarea pensiunii, atat. Nu am fost cazat aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea telefonica si prim email au fost in zadar. Dupa ce mi s-a confirmat rezervarea, m-a sunat proprietara (nu, mint, a dat bip sa o sun eu!) sa imi spuna ca nu ma mai poate primi pentru ca niste turisti si-au prelungit cazarea. Nu mi s-a oferit nici macar o alternativa de cazare. `Poate alta data, va asteptam cu mare placere`. Frate...eu inteleg ca afacerile sunt afaceri, dar daca nici macar nu ne mai tinem promisiunile si nu mai avem incredere in nimeni in ziua de azi este foarte trist...dar adevarat. Pentru ce mai exista rezervarea online??! Sincer nu doream sa va fac reclama negativa, dar poate asa veti intelege ce inseamna corectitudinea, angajamentul si bunul simt cu adevarat. O zi buna!
Răspunsul unității:
Nu Este adevarat. Sau oferit variante dar au fost respinse.tocmai de aceea nu am solicitat avans.Ne pare rau dar nu dam bipuri ,abonamentul nostru Este pe firma si include minute nelimitate.Va dorim sa fiti mai onest.
   Marilena I. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.02.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista baie la fiecare camera asa cum se posteaza pe site-ul turist info
- temperatura in pensiune nu depaseste 22 grade(fara posibilitate de ridicare a temperaturi)in conditiile in care vi inghetat de pe partie nu este chiar o.k.
- spatiu de parcare doar pentru 2 masini
Răspunsul unității:
Dupa ce ati achitat avansul ati cautat cu orice pret sa VA returnam avansul,ceea ce am si facut. Ne pare rau dar cred CA nu aveti acasa 27 de grade . Ne pare rau CA la 70 de Ron /cam/noapte nu putem oferii conditii de 5 stele. VA dorim mult noroc.
   Raluca din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.02.2012 - 17.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte cald, curatenie, gazda primitoare, sociabila, intelegatoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am de comentat la capitolul minusuri. Ne-au deranjat putin alti turisti cazati aici, in rest nici un inconvenient.
CONTACT UNITATE
Ovidiu Iacob
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,