adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Memy din Busteni

Busteni , str. Libertatii, nr. 256  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Memy din Busteni


   Ecaterina din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 13.09.2016 - 15.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, pensiunea asezata spre iesirea din Busteni, dar locatia este accesibila. Am gasit aici o camera cu trei locuri, adica ceea ce cautam si nu este prea usor de obtinut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dezavantajul pensiunii este asezarea sa prea aproape de DN1 si de calea ferata, motiv suficient sa nu prea ai un somn linistit.
Am spart un pahar banal, am anuntat evenimentul persoanei care avea in grija pensiunea si am fost taxati cu 10 lei! cred ca s-a cam exagerat.....
   Silvia Manuela R. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 03.08.2015 - 07.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit minunat,personalul foarte amabil, curatenie, acces la bucatarie, personalul foarte amabil,recomandam cu incredere!
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura problema a fost ca nu merge wifi-ul in camera, lucru care pe noi nu ne-a deranjat, insa fiica mea de 15 ani a comentat 1-2 zile, dar apoi s-a obisnuit. Nu stiu daca acest lucru s-ar putea rezolva, insa nu este atat de important, in rest am fost deosebit de multumiti, recomandam!
   Ana L. din Resita
nota: 9.3
schedule sejur: 22.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de foarte multe obiective turistice importante de vizitat, trasee si locuri de agrement.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucataria pensiunii care am inteles ca este aproape terminata.
   Iustin F. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 08.07.2011 - 09.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere si bai spatioase. Liniste, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
O parte din personal nu a fost foarte amicala.
CONTACT UNITATE
Romascan Razvan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,