adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mariana din Busteni 2 grade grade

Busteni , str. Caraiman, nr. 33  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Mariana din Busteni


   Cristian P. din Satu Mare
nota: 7.5
schedule sejur: 13.08.2017 - 18.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliștea
   Cornel D. din Draganesti Olt
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2012 - 14.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea dispune de tot confortul necesar. Privelistea este superba, se vede Crucea de pa Caraiman din curtea pensiunii. Camerele sunt spatioase si este foarte curat. Gazdele sunt de nota 10.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri,va mai asteptam.
   G. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 08.09.2010 - 10.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune frumoasa, curata, foarte aproape de telecabina si centrul orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de zis aici.
   D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.03.2010 - 14.03.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera in care am stat a fost intima, placuta, odihnitoare. Igiena pensiunii desavarsita. Gazdele: primitoare si apropiate de turisti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin cam frig in baie
Răspunsul unității:
Multumim pt. Aprecieri va putem comunica ca sa remediat caldura din baie acum aveti sauna in baie. Va asteptam cu drag.
   N. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 19.02.2010 - 21.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte primitor. Pensiunea este curata, frumoasa si comfortabila si are un raport calitate/pret foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta destul de mare de mers pe jos pana la pensiune (se simte in special daca te-ai plimbat toata ziua). Patul dublu in care am stat in camera erau defapt 2 paturi lipite si pentru un cuplu poate fi usor neplacut.
Răspunsul unității:
Stimate domn poftiti pe la noi ca nu mai avem 2 paturi ci numai paturi duble matrimoniale .Distanta din dn. 1 pana la pensiune este de 300 m ,iar pana la gara 900m. Daca e mult constatati dv., eu cred ca nu.
CONTACT UNITATE
Mariana Moaca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,