adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casuta Noastra din Busteni 2 grade grade

Busteni , str. Sirenei, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
19 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 19).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:10

Recenziile căsuței Noastra din Busteni


   Daniela E. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 04.09.2016 - 08.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super propietarul si locul mai venim
   Carmen din Braila
nota: 8.8
schedule sejur: 02.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locaţia foarte bună, cazarea bună, curată, vedere foarte frumoasă (dacă eşti cazat într-o cameră cu vedere la Caraiman), cazda foarte primitoare şi cu bun simţ (nu ne-a deranjat cu absolut nimic, nu ne-am simţit stingheriţi), ne-am simţit foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu toate camerele au vedere satisfăcătoare.
   Amalia din Roman
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de punctele de interes. De la fereastra camerei vedeam crucea de pe Caraiman......
   Veronel D. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 29.01.2016 - 01.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri.a fost ok.ne am simtit ca acasa
   Nicoleta B. din Braila
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu mai erau camere libere dar raspunsul a fost prompt.
   Mihai H. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 07.09.2015 - 13.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In centrul statiunii, bai in camera, proprietarul foarte de treaba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera un pic mica, dar cocheta.
   Nicoleta din Braila
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat cazarea deoarece nu erau camere libere in perioada solicitata de mine.Poate cu alta ocazie.Raspunsul a fost prompt,felicitari.In rest nu ma pot pronunta.
   Daniel din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine: am solicitat rezervare, dar am fost informat, in foarte scurt timp, ca nu au nimic disponibil!
   Florin din Galati
nota: 8.8
schedule sejur: 28.06.2015 - 29.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate/pret excelent, foarte aproape de gara pentru cei care vin cu trenul (aproximativ 100m), magazine, farmacie, parc la fel de aproape! Gazdele respectuoase si primitoare, te ajuta cu orice ai nevoie! O sa revenim cand mai avem ocazia!
thumb_down
Aprecieri negative:
Usi fara chedere (garnituri, burete), sau cu chedere vechi! De aceea si scot un zgomot mai puternic atunci cand sunt inchise mai energic, chiar si fara sa fie trantite!
Acesta este si motivul pentru care pe toate usile este anuntul; ,,Va rugam nu trantiti usa”! ;)
   Catalina din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu ne-am cazat deoarece in perioada solicitata nu au fost locuri disponibile.
   Alin Andrei S. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.07.2014 - 02.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Era aproape de toate punctele de interes, gazdele foarte amabile si primitoare.
   Alina Florina A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.04.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit extraordinar de bine, gazdele foarte primitoare si amabile, raport calitate pret excelent, locatia este perfecta se ajunge oriunde imediat, vom reveni cu drag!
   Teodor din Sibiu
nota: 9.8
schedule sejur: 28.02.2014 - 03.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
+ camera calduroasa
+ curatenie
+ frigider in camera
+ foarte aproape de gara (maxim 2minute), nu ne-a deranjat deloc zgomotul trenurilor si/sau barierelor
+ buni organizatori de excursii montane :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros inchis in camera in care am fost cazati, dar nu am semnalat nemultumiri proprietarului
   Aspasia S. din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate, nu aveau camere libere in perioada dorita de mine, poate la anul. Au fost foarte prompti in a raspunde cererii mele si f respectuosi.
   Daniel Sorin din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 30.07.2012 - 03.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, gazda foarte primitoare, camera dotata asa cum m-am asteptat. Frigiderul din camera foarte util. Amplasarea foarte buna, la 2 minunte de gara.
   Gabriela Monica M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2012 - 20.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte intim si foarte amabil personalul, aproape de centru orasului si de obiectivele turistice. In camera nu mirosea a tutun desi fusesem informati in prealabil de acest lucru.
   Daniel din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 15.06.2012 - 18.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul calitate pret ,curatenia si comfortul.Gazdele foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspectul exterior al pensiunii si distanta fata de punctele de interes.
   Lucian din Dragasani
nota: 9
schedule sejur: 25.02.2012 - 26.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca era curat, gazda foarte primitoare, cald si bine fata de frigul de afara, seriozitate in ce priveste rezervarea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar mirosul de tutun destul de pregnant din camera ne-a displacut, insa am fost informati in prealabil de acest aspect.
   Valentin M. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 17.02.2012 - 19.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, prietenoasa, foarte aproape de gara, ideal pentru grupuri mai mari de 20 de persoane.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de partie 10-15 minute, lucru specificat de altfel pe TURIST INFO.
CONTACT UNITATE
Cristache Valy & Remus
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,