Casa Emilia din Busteni

Busteni, fundatura Fundatura Alunului, nr. 2  
​Capacitate: 12 adulți în 5 spații de cazare
Camerele sunt situate la etajul unei vile pe drumul care leaga dn1 de telecabina.
Camerele pentru cazare (3 cam cu 2 locuri si 2 cam cu 3 locuri) sunt separate de restul camerelor de locuit ale proprietarilor.

Turistii au la dispozitie 3 bai, bucatarie echipata si dotata, camara cu frigider, o terasa acoperita cu vedere spre Masivul Caraiman, foisor in curte si loc pentru gratar.

Accesul se (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Toc Emilia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.