Camere de inchiriat Maria din Busteni grade grade

Busteni, str. Pinului, nr. 1  
Nota 9.69 / 59 recenzii 10 - Excepțional !
Silvia din Bucuresti

Mi-a placut faptul ca este aproape de centru.

​Capacitate: 19 adulți în 9 spații de cazare
Nu primim grupuri. Pt. Ceilalti; Bine ati venit la vila Maria (o Vila special pt. Recreere s-au petreceri de bun simt)(tv Digi Sport)

Vila este noua si este situata in Busteni, central, la mai putin de 3 minute de mers pe jos de la gara, o zona linistita, cu o vedere panoramica impunatoare asupra Muntilor Bucegi, de unde, in fiecare noapte senina, se poate vedea Crucea Eroilor luminata spre incantarea tuturor sufletelor.

Decomandate, mobilate si utilate corespunzator cu sifonier, noptiere si paturi, dotate cu baie prorpie fiecariea, televizor prin cablu, geamuri din termopan cu draperii verticale; infrumusetate cu tavane false si decorate cu finisaje moderne pe lemn, camerele indeamna orice inima pasnica la un sejur linistit si contemplativ.

Centrala proprie, si curateniea exemplara de peste tot sunt ingredientele ce contribuie cu succes la confortul dumneavoastra fizic si sufletesc.

Vila dispune de: (tv Digi Sport)
- mansarda cu 4 camere matrimoniale;
- 5 camere cu balcon la primul etaj;
- doua terase comune cu masa si scaune pe fiecare etaj;
- sala de mese si bucatarie utilata cu aragaz, cuptor cu microunde, televizor, vesela si 3 frigidere;
- spatiu de parcare pentru masini;
- internet wireless - puteti aduce laptopul dvs.

Capacitatea de cazare este de 18 persoane.

Terasa exterioara spatioasa de la etajul 1 va permite sa petreceti timpul admirand imprejurimile, servind masa sau stand de vorba cu prietenii.

Curtea interioara este dotata cu 2 mese din lemn mari si 4 banci aferente, gratar, balansoar de 2 persoane, fantana arteziana si o gradina frumos amenajata.

Ideal pentru familii si culpluri ce vor sa-si petreaca vacanta in orasul Busteni.

- Interzis accesul animalelor;
- Strict interzis fumatul in camere si holuri;
- Interzis alergatul prin camere sau holuri;
- Interzisa muzica data tare incat sa se auda in afara camerei.

Va uram un sejur odihnitor si placut!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dl. Rapeanu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.