adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Rebeca din Bughea de Sus 3 grade grade grade

Bughea de Sus , nr. 116 (la aprox. 6.0 km de centrul loc. Campulung Muscel)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Rebeca din Bughea de Sus


   Anca M. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost la superlativ;5 stele din 5
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista asa ceva
   Stoica M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.04.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele amabile .Curtea cu leagan,foisor, gazon si flori.Bucataria super utilata. Camere moderne ,mobilate intr un stil unic si deosebit. (fiecare camera are culoarea ei). Pensiunea este situata intr o zona linistita, cu mult verde si susur de apa (raul Bughea trece curge prin spatele pensiunii). Gazdele sunt o familie tanara, prietenoasa si primtoare.
   Christina din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 13.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte comfortabila (arata mai bine decat in poze), totul este foarte curat si ingrijit, proprietarii sunt amabili si atenti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curtea nu este foarte mare, dar este ingrijita si are tot ce trebuie - leagan, grill, foisor, flori frumoase.
   Christina din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte atenti, au raspuns foarte prompt cererii de cazare, chiar daca nu aveau locuri libere
Răspunsul unității:
Multumim Christina.Te mai asteptam la noi.Te pup un sfarsit de saptamana cat mai placut.
CONTACT UNITATE
Violeta Tocila
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,