adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea David din Breaza 3 grade grade grade

Breaza , str. Plt.Radulescu, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii David din Breaza


   Corneliu Viorel din Medgidia
nota: 10
schedule sejur: 12.01.2017 - 13.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata si spatioasa, apa calda si caldura tot timpul
Presonalul foarte prietenos.
Raport pret/calitate excelent
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizorul prea mic si montat prea sus.
   Martin M. din Sfantu Gheorghe
nota: 10
schedule sejur: 29.10.2016 - 30.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, camerele foarte curate, toate utilitatile functionale. Ne-am simtit minunat si o recomand cu caldura si altora. Multumirile mele doamnei Diana care a raspuns operativ la toate solicitarile noastre.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu drag si la anul.
   Tatiana din Constants
nota: 9.2
schedule sejur: 10.09.2014 - 11.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Central, curat, parcare proprie, disponibilitate.
   Bogdan din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 15.11.2013 - 17.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, frumoase, aranjate
   Romulus din Constanta
nota: 9.2
schedule sejur: 13.06.2013 - 14.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, placut, situata intr-o zona linistita (chiar daca este la numai aproximativ 100 metri le sosea).
O voi recomanda si prietenilor,cunoscutilor.
   Vasile M. din Oradea
nota: 9.8
schedule sejur: 17.08.2012 - 18.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, dulapul foarte bine ales, curatenia, balconul la iesirea din camera, dormitorul cu saltele confortabile, totul cu aspect de nou, eleganta si lux.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dotarea camerelor cu frigider.
   Laurentiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului,
- curatenie,
- confort.
CONTACT UNITATE
Toma Diana, Simion Monica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,