adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Badea din Breaza

Breaza , str. Pescarusi, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei de vacanță Badea din Breaza


   Mihai din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 15.03.2013 - 17.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucatarie complet utilata
- gratar in curte
- masa de biliard
- jocuri: rummy, carti, etc.
- gazda foarte primitoare
- multa liniste
- parcare
thumb_down
Aprecieri negative:
Patul scartia putin
- nu are afis cu numele pensiunii la poarta
   Liana Nicoleta C. din Constanta
nota: 9.5
schedule sejur: 19.09.2011 - 25.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele - oameni calzi, ospitalieri. Camera - spatioasa, confortabila, balcon cu vedere superba, baie foarte frumoasa, curata. Multa, foarte multa liniste, ceea ce pentru noi a fost o minune avand in vedere orasul aglomerat in care locuim. D-na Alina, gazda, gateste extraordinar, totul natural, din curtea dansei. Daca doriti sa va gatiti singuri, exista o bucatarie utilata cu tot ceea ce va puteti dori, gratar in curte, terasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru cei fara masina, este destul de departe de zonele de interes de pe Valea Prahovei. Noua nu ne-a pasat absolut deloc de asta, nu am dorit decat liniste si odihna, si asta am avut din plin.
   M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentiea deosebit de calda cu care am fost tratati de personal, mancarea "bio" dupa care alearga multa lume in ziua de azi (gateste super bine Alina ) peisajul de vis, linistea si aerul a facut ca sa am o vacanta perfecta dupa mai mult de 10 ani.
thumb_down
Aprecieri negative:
La cat tanjeam dupa asa o liniste nu am vazut nimic in jurul meu sa-mi lipseasca, mai ales ca si natura a tinut cu noi. A fost superb.
CONTACT UNITATE
Badea Marieta Alina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,