adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Pompi din Brasov

Brasov , str. Pictor Grigorescu, nr. 2A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.9/10 Excepțional !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Pompi din Brasov


   Ardelean din Targu Neamt
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc linistit cu personal amabil, camere comfortabile si curate . Multumim
   Dumitru G. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2017 - 05.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari agreabili si prietenosi,curatenie exemplara,schimbat lenjeria pat la 3 zile,schimbat prosoape dupa fiecare folosinta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are parcare dar se poate parca pe strada.
   Dan Octavian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 24.05.2017 - 02.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, foarte curat, comunicare excelenta, primire prietenoasa, zona linistita.
   Natalia din Tg Jiu
nota: 10
schedule sejur: 31.05.2017 - 08.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
   Ionut din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 27.03.2017 - 28.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomandam - Curatenie, liniste si proprietari foarte amabili !
3 min cu masina pana in Centrul Istoric - este o strada ce face legatura intre zona in care e situate Pensiunea si Centru
   Valeria din Bad Orb
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serioziate atmosfera familiara.Multa liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost lipsuri sau nemultumiri
   Marcel G. din 4020 Linz-austria
nota: 8.2
schedule sejur: 15.01.2013 - 17.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile, curatenia au fost foarte bune.
Personalul unitatii ( proprietarii) a fost foarte dragut, serviabil si remarcabil. Multumim !
thumb_down
Aprecieri negative:
La confortul camerelor am mentiona doar faptul legat de perne - poate ar fi necesar sa se opteze pentru un alt model de perne.
Distanta fata de puncte de interes este int-adevar cam mare si pentru cei care nu prea cunosc Brasovul este greu a se descurca ( este necesar un Taxi).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Un alt minus ar fi acela ca pensiunea nu detine un bar mic sau un mic restaurant pentru servirea prinzului sau cinei (in oferta d-voastra aparea si un restaurant in incinta pensiunii-Gresit)
   Simona din Iasi
nota: 8
schedule sejur: 03.09.2012 - 10.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte ospitaliere, calduroase si amabile, pensiunea curata si simpla dar frumoasa. Prosoape foarte curate schimbate zilnic.
Baie curata si parfumata.
Raportul calitate pret echilibrat.
Foarte aproape de un centru comercial.
Acces rapid la mijloacele de transport in comun catre centru sau gara.
Camera curata, cu dotari de baza, este exact ceea ce astepti de la o pensiune in care sa te simti bine.
Desi ni s-a zis ca accesul la internet wireless este disponibil doar la receptie am avut semnal bunisor si din camera ca bonus.
Mi-a placut ca la cerere am putut primi un uscator de par si inca o pilota.
thumb_down
Aprecieri negative:
Vecini galagiosi dar nu cazati in pensiune (copil mic care plangea dis de dimineata).
Mi s-a parut foarte frig in camera.
M-au deranjat pernele foarte mari si tari ca am ramas si acum cu o durere de spate doar dupa o noapte dormita pe ea, dar asta e doar o parere subiectiva.
Din punctul meu de vedere, personalul hotelului ar trebui sa fie un pic mai informat cand este intrebat daca poate oferi sugestii de petrecere a timpului liber sau indrumare la mijloacele de transport.
Distanta cam mare la mers pe jos din centru, dar cu acces rapid la mijloacele de transport in comun.
Desi indestulator, micul dejun oferind doar 3 variante, poate fi imbunatatit si diversificat - bufet suedez, incluzand iaurturi, produse de panificatie, mezeluri mai diversificate, legume, suc de fructe proaspat stors (chiar vb despre asta cu prietenul meu intr-o dimineata la masa) ar putea fi o optiune.
Mi-ar fi placut o camera cu balcon / terasa (nu mi s-a dat de inteles ca pot opta pentru o astfel de camera cand am facut rezervarea).
   Robert K. din Oradea
nota: 9.3
schedule sejur: 06.09.2012 - 09.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, pensiunea curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Vecinii au fost galagiosi.
   Adrian D. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2012 - 19.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, proprietarii, curãțenia.
   Lucian-stefean T. din Ramnicu Valcea
nota: 9.2
schedule sejur: 29.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spatioase, bine incalzite, frumos amenajate, personalul unitatii este calduros si primitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nimic de care sa ma pot plange!
   G. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 02.10.2010 - 04.10.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult zona unde este amplasata pensiunea, camera a fost curata, spatioasa, am avut o gazda primitoare, calduroasa in concluzie mi-a placut foarte mult si o sa mai revin la aceasta pensiune cat de curand. :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul camerelor este cam mare, dar tinand cont ca pe site se precizeaza ca in weekend-uri si perioade mai mari pretul este negociabil este ok.
   A. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 24.07.2010 - 25.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera in care am fost cazati era foarte curata, si aranjata. Baia era curata si bine dotata. Zona este una linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de centrul istoric.
   T. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.07.2010 - 09.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte amabil
Serviciile unitatii destul de bune
Este foarte curat in camera
Paturi confortabile
Distanta de principalele puncte de interes nu este foarte mare.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,