adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Long Street din Brasov 3 grade grade grade

Brasov , str. Lunga, nr. 193  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.33/10 Excelent !
56 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 56).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:8.33
weekend Confort:8.67
monetization_on Prețuri:9.33
location_on Localizare:9.67

Recenziile hotelului Long Street din Brasov


   Alina din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.11.2017 - 21.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, spațioasă cu tot ce este necesar. Aproape de centru poziționat , priveliște minunata la etajul 2
   Diana din Vaslui
nota: 8.7
schedule sejur: 11.07.2017 - 12.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru, loc de parcare in curte, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera foarte mica, nu arata deloc ca in pozele prezentate pe site.
   Radu Ilie D. din Sibiu
nota: 9.5
schedule sejur: 10.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea foarte buna, relativ aproape de centru . Persoanele de la cazare foarte amabile. Camera foarte Ok, condițiile bune, fără gălăgie din exterior.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus ar fi ca apa din dus nu se scurge foarte bine, însă nu e o problema care sa impună dificultăți. Foarte multumiți de absolut totul.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri. Procesul de renovare al camerelor a inceput, inclusiv al bailor. Speram ca veti reveni la noi. Va asteptam cu drag.
   Felicia din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 08.03.2017 - 11.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat în camera, personal dragut, beneficii pe măsură, preturi accesibile. Mi-A plăcut. As putea sa mai vin.
thumb_down
Aprecieri negative:
A avut doar o mica problema la cuiere si Poate ar trebui sa investească și un pic în designer-ul exterior.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si pentru sugestiile dvs. Chiar in aceste zile am inceput un proces de renovare a dotarilor hotelului, atat interioare cat si exterioare. Speram ca veti reveni in curand si le veti putea aprecia.
   Steluța T. din Găești
nota: 7.8
schedule sejur: 03.03.2017 - 04.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Clădire veche, tradițională, frumos și bine renovată. Curat, cald, plăcut.
   Viorel N. din Targu Neamt
nota: 8.7
schedule sejur: 11.03.2017 - 14.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret cazare / locatie / panorama / pret minibar
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate cuptor microunde . Sigur cafea si un coffee maker ?
Răspunsul unității:
Bune ideile dvs. Nu stiu despre cuptor (nu vrem sa transformam hotelul in pensiune) dar despre restul este intr-adevar pe lista de to-do .
   Ciobanu L. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 03.03.2017 - 04.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centrul istoric, parcare in curte, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Mocheta cam murdara, unitatea nu are aspirator ce poate curata mocheta
Răspunsul unității:
Suntem constienti de problema mochetei -care, va dati seama, provine tot de la turisti- si am inceput deja procesul de schimbare a ei cu una noua, mai rezistenta
   Motohoi din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 26.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune, foarte cald si curat.Market in apropierea hotelului
   Ciprian din Bacau
nota: 8.7
schedule sejur: 26.12.2016 - 29.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, Personal primitor si intelegator, Amplasarea, Petul, De revenit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa se scurge din cabina de dus si lasa balta in baie, camera in care am fost cazat avea o usa care nu se inchidea bine si se auzea destul de tare fiecare masina care trecea prin fata hotelului.
   Ioan F. din Suceava
nota: 9.3
schedule sejur: 19.11.2016 - 20.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mediul de cazare la un nivel ridicat, spatiu la discretie in camera, curatenie si serviabilitate sporita, tot ceea ce este prezentat in descrierea hotelului se confirma. Iar pretul este unul foarte accesibil, nu ve.ti gasii nicaieri asemenea conditii de cazare la un astfel de pret. Toata stima! Abea astept sa ma reintorc.
   Adriana din Adjud
nota: 7.3
schedule sejur: 28.11.2016 - 30.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centrul turistic. Lenjerie curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
La capitolul curatenie mai aveti de lucrat, in baie se curata si peretii si podeaua nu doar sticla, toaleta si chiuveta.
   Oana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 19.11.2016 - 20.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, promptitudine, corectitudine
   Veronica din Constanta
nota: 8
schedule sejur: 07.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea minunata o imagine frumoasa a acoperisurilor de tigla, iar la orizont Tampa cu "sigla" Brasovului . Camera spatioasa si luminoasa. Pat confortabil.
   Ramona din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 10.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spațioasă (triplă)
-frigider în cameră
-baie spațioasă și curată
-priveliște frumoasă către Tampa
-relativ aproape de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
Mochetă murdară
-paturi inconfortabile (cameră triplă, 3 paturi single, din fericire am stat o singură noapte)
-frigider zgomotos/zgomot de la unele țevi
-nu există plasă de țânțari la fereastră
-TV mic cu imagine neclară
   Dumitru C. din Galati
nota: 8.5
schedule sejur: 08.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea personalului,
*e o locatie ok pentru a te odihni, nu sa stai prea mult in camera.
*o cladire frumoasa si pentru cei care vin cu masina proprie are si o parcare interioara in care isi pot lasa masina in siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cald in camera deoarece soarele batea direct in geamul si usa camerei, toata ziua.
   Cristian S. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2016 - 06.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos mai revinim
   Cristian din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 13.08.2016 - 14.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
N baie se adună apa pe jos din cauza cabinei de dus
   Dorin din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 03.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii bune de cazare.
Receptionera de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici retusuri de facut la baie/dus.
Pretul in weekend este diferit de cel de pe site si de cel scris la receptie, iar la receptie nu apare deloc(doar cel din cursul saptamanii si parca doar pentru un tip de camera, desi ei au mai multe), ceea ce este un "romanism"...
Nu e chiar asa aproape de centru cum pare(daca nu iei autobuzul).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Alte preturi in weekend...
   Dana din Iasi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte prompti la solicitarea pe email pe Turist info (spre deosebire de multi altii). Am primit raspuns pe email in aceeasi zi in care am facut solicitarea, precum si un telefon in ziua cand ar fi trebuit sa ajungem, dar din pacate, am renuntat la calstorie in ultimul moment, din motive personale.
   Mirela P. din Soimari Prahova
nota: 5.7
schedule sejur: 30.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal primitor, oameni amabili si saritori, bine intentionati.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltele patate, mocheta foarte murdara.
   Oana din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
Localizare in raport cu atractiile turistice
Liniste
Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabina de dus cu mici defecte
   Bogdan H. din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 11.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare, parcare, ora acceptabila checkout, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la curatenia lenjeriei de pat. In rest a fost foarte bine.
   Diana Iulia din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte ospitalier si amabil. Ne-am simtit foarte bine si daca ne-a lipsit ceva am primit ajutor din partea dansilor.
   Anisoara din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 11.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia zilnica in camera.
Amabilitatea receptionerelor.
Amplasarea centrala a hotelului cu legatura la mijloacele de transport, magazine.
Posibilitatea de rambursare a obiectelor pierdute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuie antifonare, mai ales la camerele de langa strada.
Mocheta mai trebuie spalata.
   Attila din Zalău
nota: 8.8
schedule sejur: 10.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal atent,civilizat,politicos , loc parcare ok,pazit non-stop,aproape de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un instalator bun care sa rezolve micile probleme inerente si o mocheta/ parchet nou ar anula toate feedbackurile negative. Dar fiecare administrator e liber sa actioneze dupa placul lui, daca incasarile sunt ok, inseamna ca totul e ok.
   Madalina D. din Nisporeni
nota: 9.3
schedule sejur: 03.05.2016 - 07.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste frumoasa , pozitionare buna cu acces rapid la multe locatii turistice .
   Alexandru din Oslo
nota: 4.8
schedule sejur: 19.10.2015 - 23.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru, personal ospitalier.
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile de pe turistinfo.ro nu coincid cu cele percepute de către hotel, 2 zile din 4 nu a funcționat internetul, așternuturile foarte rupte, obiectele sanitare din baie dezlipite, rupte și ruginite,la căminele din jur se petrece destul de des, și e foarte posibil sa nu te poți odihni din cauza muzicii data la maxim.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Preturile în raport cu turistinfo.ro, confortul camerelor( așternuturi și obiectele sanitare super super uzate și rupte sai inexistente).

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare. Aveți dreptul să vă adresați OPC in cazul in care vi se solicită un preț mai mare.
Răspunsul unității:
Avem un mare respect pentru recenziile turistilor pentru ca ele pot fi intr-adevar folositoare pentru imbunatatirea serviciilor hoteliere. Pe de cealalta parte recunoastem cu usurinta atunci cand un client din cauza ca nu i s-a permis sa fumeze in camera sau orice alt lucru care l-a nemultumit personal cauta sa se razbune prin cea mai usoara metoda contemporana: aceea de a improsca cu noroi. Din pacate, insa, asa cum spuneam, putem recunoaste cu usurinta minciunile si adevarul: intotdeauna tarifele afisate pe site au fost si percepute de la receptie - in limita locurilor disponibile in acea perioada : nu poti cere sa stai intr-una din cele doua camere la 49 Lei daca te trezesti cu cateva zile inainte de sosire si vrei sa te cazezi cand toate camerele sunt ocupate de o luna. Nu ne referim la celelalte afirmatii pentru ca le clarificam ca ineptii inventate si dovada este ca cel mai apropiat camin de studenti din apropiere se gaseste la 100 metri de hotel iar in hotel nu s-a inregistrat niciodata un decibel provenit din acea zona.
   Octavian Nicolae F. din Satu Mare
nota: 7
schedule sejur: 24.09.2015 - 25.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Are locuri de parcare in curte si e relativ aproape de centrul istoric.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabinele de dus trebuie schimbate. Am stat de 2 ori la ei in camere diferite si mereu a fost o problema cu cabina. Lipsa usa si cada crapata si ultima data nu se scurgea apa.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie. Ne pare rau ca ghinionul v-a insotit de 2 ori dar va asigur ca in acest moment - dupa cum probabil ati observat si dvs - nu este nici o cadita crapata ( toate au fost inlocuite ) iar scurgerea mai grea a apei este cateodata influentata si de cantitatea de par ramasa in cada.
   Ovidiu M. din Mioveni
nota: 9.7
schedule sejur: 20.09.2015 - 21.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Minibar, parcare gratuita, wifi foarte rapid, atmosfera placuta, camerele sunt parfumate, lejeriile curate, prosoape curate, meniu ieftin, produsele din minibar ieftine.. Per total e o alegere foarte buna. Pret accesibil tuturor!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie. Ca sa fim sinceri, nici noi nu ne-am fi dat note asa bune. Ne pare bine ca v-ati simtit bine la noi. Speram sa ne imbunatatim mereu.
   Andrei Robery D. din Roman
nota: 8.2
schedule sejur: 14.09.2015 - 16.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am mers doar 10 min pana in centru, a fost relativ curat in camera, iar o angajata de la receptie a avut un comportament agasant.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru comportamentul recepționerei care v-a deranjat și v-am ruga dacă ați putea contacta conducerea unității la unul din numerele de telefon care apar pe website pentru a detalia cazul. Suntem conștienți de faptul că facilitățile noastre nu pot fi cele de la Hilton și nu putem micșora distanța până în centru dar cerem tuturor angajaților noștri să primească fiecare turist ca și cum este un înger trimis de Dumnezeu (pentru că nu vrem să ne trezim vreodată că am adăpostit îngeri și n-am știut). Orice comportament care nu corespunde acestui nivel nu este compatibil cu ceea ce vrea Dumnezeu de la noi și nu îl acceptăm în mijlocul nostru. Vă mulțumim oricum că ne-ați făcut atenți.
   Andreea N. din Cluj-napoca
nota: 7.8
schedule sejur: 24.08.2015 - 26.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii amabil;
- distanta fata de centru aproximativ 20 de minute de mers pe jos.
- zona linistita.
   Sebastian din Arad
nota: 5.7
schedule sejur: 23.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este aproape de centrul vechi.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera era mocheta murdara, aspirata dar lipicioasa. Consider ca intr-o camera de hotel ar trebui sa fie parchet laminat, usor de igienizat.
In baie cabina de dus curgea + am ramas blocat in cabina, usile fiind rupte/dislocate.
Camera nu dispune de internet Wireless si internetul prin cablu lasa de dorit, punandu-ni-se la dispozitie cabluri cu mufele rupte si un cablu cu firul intrerupt.
In camera era o patura care era plina de par de la fostii clienti.
Răspunsul unității:
Buna ziua. Va multumim pentru remarcile dvs care cu siguranta ne-ar putea ajuta sa ne imbunatatim. Desi pare ciudat ca in cele 6 zile si 5 nopti cat ati stat la hotel, nemultumit fiind de facilitatile primite, nu ati sesizat - dupa declaratia dvs - nimic nimanui din hotel, ne miram cel putin de faptul ca internetul wireless existent in tot hotelul nu a ajuns tocmai in camera dvs (desi router-ul este chiar la iesirea din camera dvs si nici un alt turist nu s-a plans de acest lucru in aceasta perioada sau oricand, de altfel), ca usile cabinei de dus au fost rupte (pana in momentul acesta nu am gasit nici o usa de cabina de dus `rupta` in hotel), cat despre cablu intr-adevar asa ni l-ati returnat `cu mufele murdare si rupte` (speram ca nu acest este motivul pentru care ati subliniat ca parul de pe patura era de la fostii clienti si nu...).
Va multumim oricum pentru obiectivitatea dvs.
   Silvia din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,priveliste frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui restaurant
   Edmond Daniel A. din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 16.06.2015 - 19.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si receptiv. Camera foarte curata si spatioasa. Wi-fi gratuit. Minibar. Mic dejun copios. Parcare gratuita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Oarecum la distanta de centru.
   Florina din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 13.06.2015 - 14.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Dus si ghiuveta infundate, mocheta mai putin curata
   Marian I. din Galati
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte prompti
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Ovidiu din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 19.04.2015 - 22.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curatenie, promptitudine
thumb_down
Aprecieri negative:
Verificare curatenie si ordine in camera, zilnica.
   Luminita din Mioveni, Arges
nota: 3.7
schedule sejur: 29.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ideea in sine privind serviciile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerile infundate
mocheta murdara
curatenie superficiala
galagie. In camerele cu vedere la strada nu se poate dormi din cauza ca ferestrele nu reduc deloc zgomotul de la trafic. In curtea interiara este unwori galagie de la ceilalti turisti care trec prin fata usii sau care vorbesc ceva mai tare.
Răspunsul unității:
Multumim pentru sesizarile despre camera respectiva. Ne pare rau ca acestea au fost impresiile dvs dar suntem bucurosi, pe de celalta parte, ca sunteti singura persoana in ultima jumatate de an, cel putin, care a avut plangeri de orice fel la hotel.
   Adora M. din Baia Mare
nota: 9.2
schedule sejur: 14.07.2014 - 17.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel frumos, curat si primitor.Personalul hotelului deosebit de amabil.Camere curate.Pretul foarte bun.Il recomand.
   Vladimir C. din Mun. Chisinau
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Procesul de rezervare a fost simplu
thumb_down
Aprecieri negative:
Necesitatea achitarii avansalui prin transfer bancar
   Florin din Suceava
nota: 6.2
schedule sejur: 20.03.2014 - 23.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Are parcare pazita.am luat incarcator de tel de la receptie
thumb_down
Aprecieri negative:
Ferestre fara vedere,am stat in 2 camere,una cu geamul in holul de acces,una cu geam mansarda.mult par pe mocheta,lenjerie veche si uzata
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Are reclama pentru sauna.de fapt nu are
   Gheorghe din Blaj
nota: 8.5
schedule sejur: 12.03.2014 - 13.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel amplasat aproape de centru .Camera curata, confortabila. Mic dejun ok.
   Roxana Ioana din Galati
nota: 4.3
schedule sejur: 30.01.2014 - 02.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera arata ca in poze
cald in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
O mizerie in camera si in baie de iti era sila sa te atingi de ceva;
-faptul ca usa de la intrarea din camera dadea in curtea hotelului, se auzea tot ce se intampla afara: cum isi mutau masinile, cum tipau unii la alti..nu te puteai odihni deloc..
- Eliberarea camerei trebuia facuta la ora 12, si eu aveam tren la 17.Am intrebat daca au o camera de pastrat bagajele (ca asa scrie pe pagina lor) sau daca achit 25 % din pretul camerei pt a pastra camera pana la ora 16.00 - ca asa scria pe pagina lor-( adica 25 % din 100 ron cat era cazarea pe noapte = 25 lei), si mi-a zis ca daca vreau sa o tin pana la 16.00, trebuie sa achit 70 lei, pe care nu am avut incotro, i-am achitat ca doar nu era sa ma plimb cu bagajul prin Brasov;
- televizorul vede cu `purici`
-in ultima dimineata ( duminica) la ora 8.30 m-a sunat receptionera pe mtelefonul fix sa ma intrebe daca cumva una din masinile din curte e a mea ca as fi blocat pe cineva: mentionez ca eu nu am avut masina, mijlocul meu de transport a fost trenul. Nu e posibil sa iei toate camerele la rand sa trezesti pe cei cazati acolo sa ii intrebi asa ceva.
intr-o dimineata, am coborat sa manac micul dejun si am cerut sa mi se aduca o cafea si mi s-a raspuns astfel: ` acolo este termosul : cel mic este cu cafea, cel mare este cu apa calda pt ceai` Deci nici macar nu m-a servit! Cum sa dai cafea din termos? dar unde suntem? La picnic? cele 3 stele pe care le are ar trebui taiate: sa fie cu 2 stele, si sa fie hostel, nu hotel, ca nu merita !!
Nu recomand nimanui sa se cazeze acolo.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu au camera de pastrat bagajele, asa cum scrie pe pagina lor oficiala.
Tariful pe care il iau pentru check out mai tarziu ( in cazul meu 25 % pt 4 ore peste check out) nu corespunde cu cati bani cer ei, adica in loc de 25 lei, mi-au cerut 70 lei. Urat!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru comentariul dvs. Care cu siguranta s-a facut pentru a ne putea imbunatati serviciile viitoare si nu din rautate. Probabil din acelasi motiv ati uitat sa semnalati ca, desi nu ne-ati anuntat ca nu veti sosi in ziua rezervarii ci doar dupa ce am reusit noi sa va contactam noaptea dupa multe incercari ati spus ca veti ajunge doar in noaptea urmatoare (si citandu-va `Dvs. Ati fost cei care m-au sunat toata ziua???` )si, bineinteles, sa va `mutam` avansul doar pentru zilele ramase (ceea ce ati si primit - nu pentru ca ar fi trebuit ci doar pentru ca, asa cum v-am promis telefonic, nu va vom penaliza daca se va ocupa camera de altcineva).
Va intelegem nemultumirea in legatura cu `termosul` dar problema este pur semantica, acela fiind obiectul horeca folosit de orice hotel de orice nivel pentru a mentine cafeaua calda in stil `bufet suedez` (adica `beti cat doriti`).
Cat despre pagina noastra de pe turistinfo, nu vedem de unde ati luat informatiile atat asupra `camerei de pastrat bagajele` (daca va referiti la `pastrarea bagajelor inainte de check-in sau dupa check-out, aceea se efectueaza in spatiul de la receptie, sub atenta observatie a personalului prezent)cat si a costului de 25% pentru o prelungire peste ora check-outului. Din pacate, in cazul unui hotel ca al nostru, care este ocupat 100% in fiecare zi a anului, a permite cuiva sa se cazeze inca niste ore in plus inseamna a lua de la altcineva dreptul de a se caza in noaptea respectiva, de aceea tariful este acelasi pe care l-am primi de la orice persoana care s-ar caza in noaptea respectiva.
Oricum, am luat la cunostiinta comentariul dvs obiectiv si ne vom stradui sa verificam si sa indreptam orice lucru care este intr-adevar de indreptat.
   Camelia B. din Curtea De Arges
nota: 7.5
schedule sejur: 24.01.2014 - 26.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil
-camerele foarte spatioase SI FFF calduroase (caloriferele ardeau)
-raportul pret/calitate OK.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria nu era apretata (calcata); sapunul si gelul de dus era in recipient foarte uzat; cabina de dus pe la imbinari era mucegaita si o parte rupta- mi-a fost frica sa nu se rupa.
- daca lenjeriile ar fi fost apretate ca si prosoapele ar fi fost totul super ok.
   Daniel S. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un raport calitate pret foarte bun si o pozitie centrala cu acces bun catre punctele de interes
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa posibilitatii de pensiune complete. Au fost personae care au contractat mmesele la Pensiunea de langa si au fost complet nemultumiti.
Un alt aspect negative a fost Acela ca in ziua plecarii, conducerea hotelului a stabilit o intalnire cu tot personalul la ora 12:00 si a cerut receptionerului sa ne solicite plecarea cu 30 de minute mai devreme. Ar fi fost mai normal sa puna sedinta cu 30 min mai tarziu si sa nu impuna clientilor sa elibereze camerele mai devreme.
   Anda G. din Rm Valcea
nota: 9
schedule sejur: 16.05.2013 - 17.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Informatiile afisate pe site sunt conforme cu realitatea, personal amabil, pret convenabil!
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi nu e in totalitate vina propietarilor, in camera de langa mine au fost niste tineri care au facut galagie pe holul hotelului si pe la usa camerei lor pana tarziu in noapte, iar din baie dimineata venea miros de fum de tigare, cu toate ca in camerele de hotel nu se fumeaza.In rest totul a fost ok si ca sugestie de imbunatatire, lucrurile vechi, uzate ar putea fi inlocuite cu unele noi, mici modernizari ar trebui aduse pt. Ca se vede ca de ceva timp nu s-a mai investit in modernizare!
   Dan- Florin D. din Pitesti
nota: 9.3
schedule sejur: 28.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut totul in regula: curat, cald in camera, frumos amenajat, personal dragut.
   Gabriel D. din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte la obiect, fetele de la dispecerat
thumb_down
Aprecieri negative:
Pacat ca in zilele cand am fost in Brasov nu au fost camere libere.
   Marius din Bucuresti
nota: 5.5
schedule sejur: 22.05.2012 - 23.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul era relativ aproape de centru (adecvat pentru taxi)
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu a fost deloc izolata fonic, asa ca am auzit toate masinile care treceau pe strada toata seara, precum si pe femeile de serviciu care radeau si vorbeau dimineata la 7 in curtea interioara.
Camera nu era foarte curata (lenjerie si baie, dar mai ales mocheta)
Au cerut plata a 50% avans pentru ca am facut rezervare cu o zi inainte.
   Madalin din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 24.02.2012 - 26.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, curatenie, personal amabil, internet in camera, loc de parcare, super priveliste de pe balcon, aproape de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
La sosire, gunoiul din baie nu era luat, iar in prima seara nu am avut apa calda dar s-a rezolvat a doua zi.
   Cezara P. din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 02.02.2012 - 05.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, ingrijite, confortabile, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut timp sa descopar minusurile.
   Cezar G. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 03.01.2012 - 07.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Central, puncte turistice la indemana, parcare interioara, personal amabil, pret acceptabil avand in vedere locatia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu legatura la internet si anul trecut si anul asta dar rezolvate prompt de personalul unitatii, praful nesters.
   Maria B. din Sf.gheorghe
nota: 8.2
schedule sejur: 03.12.2011 - 04.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera si baie destul de mari,
- caldura,
- frigider,
- cladire noua,
- destul de aproape de zona centrala.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a placut faptul ca mi s-a solicitat plata in avans a 50% din tarif, e prima oara cand fac asta pentru o singura noapte. In plus, mi-a fost destul de dificil sa transmit copia Op prin mail si nici nu m-au sunat pt. confirmare.
- persoana (barbat) cu care am vorbit prima data a fost destul de neploticos cand i-am cerut unele informatii despre conditii.
- usa din camera s-a putut inchide foarte greu.
   Doina S. din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 06.10.2011 - 08.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul e amabil si in anumita masura incearca sa-ti satisfaca dorintele. Curatenia exemplara iar camera mare si frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalatia de apa in baie era defecta. Desi am anuntat, nu s-a luat nici o masura.
Pretul afisat initial nu a corespuns cu cel incasat. Receptionera din prima seara mi-a spus un pret, a doua zi alt receptioner mi-a spus alt pret
   Radu B. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 03.08.2011 - 04.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitatea foarte buna a tututor serviciilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere nu exista minusuri.
   J. din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 06.05.2010 - 09.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal ok, curatenie ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul si micul dejun lasa mult de dorit, camrele ar avea nevoie de aer conditionat pentru ca e foarte cald si faptul ca fereastra e pe culoar nu-ti da siguranta de a dormi cu fereastra deschisa.
CONTACT UNITATE
Receptie - Rezervari
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,