adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Decebal din Brasov 2 grade grade

Brasov , str. Lunii, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.9/10 Foarte bine
19 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(8 recenzii din 19).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:9.1
monetization_on Prețuri:8.6
location_on Localizare:9

Recenziile hotelului Decebal din Brasov


   Liliana Maria din Sibiu
nota: 8.2
schedule sejur: 04.09.2017 - 05.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, locație amplasată pe o strada linistită.
thumb_down
Aprecieri negative:
Băile ar trebui imbunatatite, căditța de dus cam veche.
   Bianca din Baia De Aries
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2017 - 19.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel curat, linistit, personal primitor, pret bun.vom reveni cu siguranta
   Monica din Cluj Napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 28.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Holurile spaţioase, aerisite, luminoase; curat, liniştit, personal foarte amabil. O pisică dormind în hol :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi foarte util un dozator de săpun şi în interiorul cabinei de duş; un singur pahar în cameră
   Adriana din Adjud
nota: 8.3
schedule sejur: 28.03.2017 - 29.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este ok, este loc si de mai bine.
   Ion Alin din 1 Decembrie Ilfov
nota: 9.7
schedule sejur: 12.03.2017 - 13.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea,
ordinea,
curatenia exemplara
pretul corect
si :.......pisica de nota 10 !!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost
   Stefan din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 14.03.2017 - 15.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, organizat, pret bun pentru o zona din oras.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dimineata galagie, personalul pentru curatenie a inceput treaba cam devreme
   Eniko din Joseni
nota: 10
schedule sejur: 17.12.2016 - 18.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniștit, acces internet.
   Adriana din Adjud
nota: 7.3
schedule sejur: 30.11.2016 - 02.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera , lenjeria si baia curate. Personal civilizat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate 3 zile cat am fost cazata nimeni nu s-a obosit sa vina sa ridice gunoiul din camera. Asa ceva este inadmisibil intr-o tara care se vrea civilizata. Chiar daca platesti 1 leu sau milioane pe noapte gunoiul trebuie ridicat din camera zilnic.
   Maria B. din Onesti
nota: 8.2
schedule sejur: 29.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
A doua seara de cazare am ramas fara apa rece si calda in camera iar problema nu a fost remediata nici la ora cand am eliberat camera.In una din camere nu a functionat telecomanda de la televizor. Fara aceste incidente totul ar fi fost perfect.
Multumim!
   Crintinel L. din Focsani
nota: 9.7
schedule sejur: 30.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita!
   Mirela din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 18.12.2015 - 19.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, pret convenabil, zona buna
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost frig in camera noaptea (caldura a mers doar cateva ore, seara)
   Cristinel din Focsani
nota: 9.7
schedule sejur: 08.08.2015 - 10.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc linistit, usor de ajuns in centrul vechi. Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate parcarea cam mica.
   Alexandru S. din Slobozia
nota: 9.7
schedule sejur: 06.07.2014 - 09.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curat, discret, situat in zona linistita a orasului brasov.
dispune de parcare in fata hotelului
   Alexandru G. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.04.2014 - 18.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost extrem de amabil. Ne-au permis sa facem check-in inainte de ora 12 si ne-au permis sa schimbam camerele atunci cand cele originale nu aveau wireless. De asemenea, dupa check out ne-au lasat sa ne lasam bagajele la hotel pentru a le ridica mai tarziu.
- Camerele au fost curate si bine amenajate.
- Pentru conditiile astea, pretul a fost mai mult decat acceptabil.
Am fost surprins ca hotelul are doar 2 stele, merita mai multe.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul aspect negativ este ca hotelul este la o distanta apreciabila fata de gara si centrul vechi. Din fericire, este in apropierea unei statii de autobuz.
   Ioana R. din Sibiu
nota: 8.7
schedule sejur: 28.07.2012 - 29.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil.
Curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui aparat de aer conditionat - a fost foarte cald si nu am prea dormit.
Lipsa samponului si a sapunului de la grupul sanitar.
   Stelu H. din Ludus
nota: 8.8
schedule sejur: 12.05.2012 - 13.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, parcare auto, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa sampon si sapun in cabina de dus.
   Bogdan P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 29.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, caldura (am fost cazati iarna), pret accesibil.
thumb_down
Aprecieri negative:
15 minute cu transportul in comun fata de centru sau 5 minute cu taxi sau masina personala.
   Poanta Alina P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 18.11.2011 - 19.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile precum si confortul camerelor au fost excelente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pozitionarea hotelului nu este aproape de centrul orasului, necesitand transportul cu masina.
   Emil D. din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 16.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Numai lucuri bune despre acest hotel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta un pic cam mare fata de centrul vechi, dar cu masina este ok.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,