adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Balcescu din Brasov

Brasov , str. Nicolae Balcescu, nr. 45  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Balcescu din Brasov


   Alina din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 31.10.2015 - 01.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru
Placut, curat, caldura in camera si in baie
   Vasile din Titu
nota: 9.8
schedule sejur: 27.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea proprietarilor.
Locația pensiunii foarte aproape de centrul istoric al orașului.
Curățenia din camere.
   Aurel I. din Moineşti
nota: 10
schedule sejur: 01.04.2014 - 02.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea patronilor
-camere spaţioase
-curăţenie exemplară
-foarte aproape de centrul oraşului
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam!
   Flavius P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2013 - 03.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este super centrala, personal amabil , curatenie si multa liniste .
Răspunsul unității:
Multumim.
   Cicilica P. din Moinesti
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2013 - 14.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este amplasata la km 0 ,la 1` de Piata Sfatului.
Am gasit pe masa din camera un ghid si o harta a Brasovului care mi-au fost utile .
Camerele sunt foarte curate, utilate si mobilate cu gust.
M-a impresionat amabilitatea gazdelor - foarte draguti . Mi-au lasat nr de tel si mi-au spus sa-i sun in orice problema .
   Mihaela din Galati
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea dispune de o amplasare extraordinara pentru cei care vor sa profite la maxim de timpul lor, deoarece e situata la doar 1 minut de Piata Sfatului.
Camerele in care am fost cazati au fost spatioase si desi am nimerit intr-o perioada destul de friguroasa a anului (-20 grade noaptea), s-a facut atat de cald incat am stat in tricouri.
Desi camerele noastre nu au avut bucatarie, gazda a fost destul de amabila sa ne aduca un filtru de cafea si o ladita frigorifica, ceea ce ne trebuia de fapt.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri,va mai asteptam.
CONTACT UNITATE
Camelia Popa
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,