Vila Amedeia din Bran

Bran, sat Sohodol, str. Ioan de Puscariu, cavaler, nr. 91  
Nota 10 / 3 recenzii 10 - Excepțional !
Razvan din Mizil

Confort, liniste si atentie - mai ales atentie din partea gazdelor, Marius si Irina. Ne-au primit cu drag, ne-au ajutat sa ne alegem cateva locuri de vazut (altele decat Castelul), ne-au facut sa ne simtim "de-ai casei". Camera e mare, moderna, nu o chichineata facuta sa inghesuie cat mai multi oameni in spatiul existent, cum am vazut uneori in alte parti. Curtea e mare, plina de verdeata, si te poti plimba in voie sa iti linistesti gandurile printre pomi. Ne-au placut si locul, si oamenii, si vom reveni!

​Capacitate: 10 adulți și 1 copil în 5 spații de cazare
Bine ati venit la Vila Amedeia!

Constructie noua (finalizata in 2018) si moderna, amplasata la doar 1,5 km distanta de Castelul Bran, la drumul national (DN 73) ce leaga orasele Brasov si Pitesti, Vila Amedeia va ofera tot confortul de care Dumneavoastra aveti nevoie pentru a petrece un sfarsit de saptamana sau chiar un concediu cat mai placut.

Locatia noastra dispune de 5 camere cu terasa, fiecare camera avand pat matrimonial, baie proprie cu cabina de dus, televizor LED, uscator de par, papuci de unica folosinta, lenjerie de pat si prosoape tip `Hotel`, intenet Wi-Fi.

De asemenea, pe langa living-ul spatios, la parter se afla bucataria, dotata si utilata complet, iar in curte stau la dispozitie un gratar si un ceaun cu pirostrie.

Apa calda si caldura sunt asigurate, permanent, de o centrala termica proprie pe gaz.

Plictiseala nu este permisa la noi, asa ca, in foisorul de 40 mp am montat o masa de tenis, dar va puteti masura fortele si la un joc de darts, rummy(remi), sah, table, jocuri de carti, jocuri de societate.

Pentru pasionatii de drumetii avem peste 50 de recomandari de trasee montane si peste 30 de locuri minunate la care se poate ajunge foarte usor.

Pentru a putea mentine pe timp indelungat confortul sederii Dumneavoastra, va anuntam ca in interiorul cladirii nu se fumeaza, dar la fiecare camera, pe terasa, este amenajat special in acest sens. De asemenea, in bucatarie nu se gatesc mancaruri cu miros persistent. In cazul inchirierii unui singur grup de persoane, acesta trebuie sa fie de maxim 10 persoane adulte. Nu este permis stationarea persoanelor cazate in alte unitati. Deoarece locatia nu are amenajat spatii pentru animele de companie, nu putem caza persoane insotite de acestea. Unitatea noastra este dotata cu o boxa portabila de ultima generatie cu conexiune prin bluetooth si suficient de puternica petru a intretine atmosfera unei petreceri. Drept urmare, nu se accepta folosirea de catre turisti a sistemelor audio proprii. In cazul in care boxa este folosita in curte sau in foisor, neaparat se va tine cont de orele de liniste specificate de lege si de nivelul volumului astfel incat sa nu fie reclamatii din partea vecinilor. Va multumim pentru intelegere!
Cu mare drag, va asteptam sa ne treceti pragul!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Marius Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.