adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Vladut din Bran 3 grade grade grade

comuna Bran , sat Predeluț, nr. 230  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:9.2
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.6
monetization_on Prețuri:9.2
location_on Localizare:10
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Vladut din Bran


   Aida din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.04.2017 - 03.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand- curte spatioasa, perfect pentru animale, vila curata si dotata cu toate utilitatile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.03.2017 - 26.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte discreta si amabila, peisajul minunat. Abia asteptam sa revenim
   Alexandra din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.03.2017 - 12.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea mare, frumoasa, aerisita, curata, child-friendly
Curatenia din vila
Amabilitatea doamnei proprietare si diaponibilitatea de a ne ajuta cu orice am avut nevoie
thumb_down
Aprecieri negative:
Baile...presiune scazuta la apa, lipsa perdele de dus, se uda toata baia dupa un dus, dar e acceptabil pt o noapte de cazare
   Virgiliu din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 05.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea pensiunii este foarte mare si bine intretinuta. Punct de belvedere catre Bran si Castel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi utile mai multe ustensile de bucatarie ( oale, cratite, cleste pentru gratar). O masina de spalat vase ar fi un avantaj pentru grupurile mari de turisti.
   Florin din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 23.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este spatios....camere...living...gradina
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la dotarea cu prosoape adecvat numarului de persoane din camere si consumabile la bai (ex. Hartie igienica)
   Andreea Sibel din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte foarte mare, gratar, leagane, hamac, teren de tenis! Camere spatioase si curate. Foarte frumos, vom reveni cu drag!
   Alexandru din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei la dus
   Cristian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.07.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte forte mare, curat, foarte multe facilitati care iti permit nu doar sa te relaxezi ci si sa te distrezi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei la bai este destul de mica uneori. In rest nu am gasit nimic care sa nu imi placa.
   Alin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2016 - 15.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni foarte prietenosi. Camere curate. Gratar excelent. Curte mare si foarte ingrijita. Loc de joaca pentru copii, poti de fotbal, teren de tenis, masa de ping pong. Si de departe cea mai frumoasa a fost privelistea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Niste palete de tenis mai bune sau informarea in prealabil a clientilor sa isi aduca palete de tenis si mingi.
   Andreea din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 05.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am inchiriat vila in intregime si totul a fost minunat. Bucataria este echipata cu tot ce am avut nevoie, camerele sunt spatioase, calduroase, fiecare cu baie proprie. Apa calda si caldura in permanenta. Ne-a placut ca am avut masa de pingpong, teren de tenis, curte f. Mare si locuri de parcare pentru masini. Totul a fost perfect.
CONTACT UNITATE
Anca Benga
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,