Pensiunea Riffelt din Bran grade grade grade grade

Bran, sat Bran, str. Branului, nr. 136  
Nota 9.83 / 15 recenzii 10 - Excepțional !
Ramona-iuliana din Murfatlar

Absolut tot, camera mare, curata, căldura, vedere frumoasa, aproape de centru, condiții foarte bune, personal de nota 10

​Capacitate: 28 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea Riffelt dispune de 6 camere duble, 2 camere triple, 2 apartamente cu doua camere, 1 apartament cu trei camere, toate cu baie proprie, balcon. Pensiunea are restaurant propriu, sala de conferinta, foisor, loc de joaca pentru copii, etc
Desi Pensiunea a fost construita in anul 2009 ,in Martie 2016 a fost renovata
NOU !!! DE LA NOI puteti inchiria masini !!!
Pentru a ajunge la noi trebuie (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check închirieri biciclete
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Paul Riffelt
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.