Pensiunea Ovidiu din Bran

Bran, sat Șimon, str. Iancu Gonțea, nr. 467  
Beatrice din Ploiesti

Zona superba, gazde primitoare, pensiune curată. Sper sa revin curând., și recomand cu drag.

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Am construit Pensiunea Ovidiu cu scopul de a deveni oaza dvs. De liniște, locul de refugiu în mijlocul naturii, atunci când simțiți nevoia unei infuzii de aer curat, optimism și bună dispoziție.
Situată intr-o zonă foarte liniștită cu un peisaj deosebit, Pensiunea Ovidiu vă oferă cazare în 5 camere duble, dintre care 3 cu baie proprie si un apartament (2 camere si o baie). Intrarea fiind (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check echitație
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Obancea Ovidiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.