adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Herera din Bran

comuna Bran , sat Sohodol, nr. 110  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Herera din Bran


   Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2016 - 05.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune curata si confortabila
gazde primitoare, atente , discrete
bucatarie utilata
camere destul de spatioase si curate
foisor, gradina plina de flori
aproape de Castelul Bran.
   Septimiu din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 05.07.2015 - 06.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, frumos amenajat, camere spatioase, proprietari deosebit de amabili, aproape de obiectivele turistice.
Răspunsul unității:
Multumim frumos! Va mai asteptam !
   Badrea I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2015 - 09.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari extraordinar de amabili si primitori, vila foarte frumos amenajata, cu bun gust, si foarte linistita. Proprietarii au raspuns pozitiv si la solicitarea noastra de a ne oferi mic dejun, iar micul dejun pe care ni l-au pregatit a fost foarte bogat, cu produse proaspete de cea mai buna calitate si corespunzator pretului platit. Recomandam aceasta proprietate cu toata caldura. Merita!!
Răspunsul unității:
Multumim frumos.Va mai asteptam pe la noi.
   Ana Maria R. din Alba Iulia
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.09.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit niciun raspuns la cererea de rezervare!
Răspunsul unității:
Nu ati primit raspuns pe email, dar am vorbit la telefon.
   Sorin P. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 17.03.2012 - 18.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune curata si confortabila, proprietari cumsecade, politicosi si discreti.
   Balaban A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2011 - 29.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La 500 m maxim de castelul Bran. Zona este linistita(nu este chiar la strada dar am ajuns usor cu masina), loc de parcare, foisor. Proprietarii de treaba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit minusuri.
   O. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 04.12.2010 - 05.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune curata, complet utilata, calduroasa, foisor in curte cu gratar si propietarii foarte corecti si atenti, locul potrivit pentru un weekend la munte, foarte aproape de castelul Bran
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia mica dar curata si calduroasa
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,