Pensiunea Happy Times din Bran

Bran, sat Șimon, str. Iancu Gontea, nr. 300A  
Alina din Bucuresti

Locatie excelenta pentru iubitorii de natura, conditii de cazare de 4 stele, mancarea foarte buna si gazdele foarte primitoare. Cu siguranta vom mai reveni.

​Capacitate: 16 adulți și 4 copii în 8 spații de cazare
Nu-i loc mai fain ca cel din inima naturii si nici companie mai buna decat cea a muntilor. Descopera frumusetea naturii intr-un loc in care parca timpul sta in loc si totul traieste intr-o armonie perfecta. Un loc atat de deosebit, incat de-ndata ce-l vei cunoaste, te va face sa te indragostesti pe loc.
Daca esti in cautare de relaxare, aer proaspat de munte, si vrei sa te deconectezi cu adevarat de (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fermă proprie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check piscină la terți
  • check sală de mese
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Negrean Nusa
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.