adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gabriela din Bran

comuna Bran , sat Șimon, str. Podul Simon, nr. 28  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Gabriela din Bran


   Mihai din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 15.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste;
- o priveliste minunata;
- mancare traditionala;
- curatenie;
- gazda primitoare.
   Luminita din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.05.2016 - 13.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdelor este la cote înalte, facandu-te sa te simti ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Avand in vedere ca am descoperit pensiunea cu mai bine de 8-9 ani în urma si am ramas fideli, nu exista minusuri dupa parerea noastra.
   Alina P. din Buzau
nota: 8.5
schedule sejur: 28.11.2015 - 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serivirea foarte ok, mancarea buna si diversificata, pozitita cu un superb view
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea destul de mica, camerele modeste
   Ovidiu din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul la superlativ. Am fost si anul trecut la aceasta locatie, iar anul acesta am revenit cu placere. Ca de obicei gazdele au fost foarte amabile si atente. Multumim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Ovidiu din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, amabile, care incearca sa faca sederea cat mai placuta. Masa mai mult decat suficienta si foarte buna. Peisaj extraordinar si pensiunea e la o distanta apropiata de multe obiective turistice. Intr-un cuvant: minunat.
   Dan R. din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 04.08.2013 - 06.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj mirific , aer curat , liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Telecomanda tv nu prea functiona , Clantele de la usi necesita reparatii
   Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2013 - 10.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde deosebite, cazare excelenta, masa foarte buna si variata, peisaj frumos.
CONTACT UNITATE
Gabriela Pescaru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,