Pensiunea Ando din Bran grade grade grade

Bran, sat Șimon, nr. 573A  
Alina din Bucuresti

Proprietar binevoitor si dispus sa ajute.

​Capacitate: 22 adulți în 11 spații de cazare
Constructie noua, Pensiunea Ando este situata pe granita dintre Bran si Moeciu la 200 de m de soseaua nationala. Cu administratie noua incepand cu 2011 pensiunea dispune de 7 camere cu baie proprie si 2 apartamente cu baie proprie. Alegere optima pentru cei ce doresc sa o inchirieze la cheie pentru onomastici, traininguri si aniversari.

Pensiunea mai pune la dispozitia turistilor:
-o bucatarie complet utilata
-terasa vasta in aer liber
-incalzire centrala cu gaz sau lemne
-apa calda permanent
-bar de zi si living pentru 30 de persoane
-parcare luminata gratuita
-foisor si 2 gratare
-spatiu si accesorii joaca copii-tobogan, balansoar, leagan.

Pensiunea ofera cazare si pensiune sau demipensiune.
La cerere se organizeaza discoteca, majorate(lasere, stroboscoape si lumini dinamice).Boxe se ofera la cerere si nu sunt incluse in pretul cazarii.
Pensiunea este situata la 250 m de statia de autobuz.
La cerere transport de la gara din Brasov sau aeroport.rezervarile SE FAC telefonic PT raspuns urgent
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check discotecă
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Vali Petrescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.