Pensiunea Weber din Borsec grade grade grade

Borsec, str. Cerbului, nr. 17  
George Claudiu din Chitila

-liniste ,amabilitatea si discretia proprietarului -curtea foarte frumos amenajata si ingrijita cu o priveliste deosebita -pretul cazarii -locuri de parcare asigurate

​Capacitate: 14 adulți și 5 copii în 7 spații de cazare
Pensiunea Weber va asteapta in statiunea Borsec, intr-o zona inconjurata de paduri de conifere si cu o priveliste extraordinara.

Va punem la dispozitie 7 spatii de cazare: 3 apartamente si 4 camere cu un total de 19 locuri, 14 adulti si 5 copii.
Fiecare camera este dotata cu incalzire centrala si apa calda non-stop, baie proprie, televizor, frigider si va oferim internet Wi-Fi gratis.Apartamentele (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Veber Gheorghe
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.