adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Floare de Colt din Borsec 3 grade grade grade

Borsec , str. Izvorului, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:10
Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Floare de Colt din Borsec


   Liliana R. din Iasi
nota: 7.8
schedule sejur: 19.08.2017 - 21.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul diferit de site, binenteles in plus
   Cezar din Suceava
nota: 9.8
schedule sejur: 09.06.2017 - 11.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, pozitia pensiunii, dotarea din camere, sala de mese la dispozitia turistilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic din punctul nostru de vedere :)
   Marta din Zalau
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia pensiunii. Este chiar in centru. Are si un mic ABC la parter. Noi am fost cazati in perioada 8-14 august. Intr-o zi a fost chiar frig, vreo 4 grade dimineata, si spre surprinderea noastra au dat drumul la incalzire. Ne-am simtit bine. Proprietara e amabila, glumeata.
   Mihaela din Rm Sarat
nota: 8.8
schedule sejur: 24.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am cazat la aceasta pensiune pe 24 iulie 2015 ptr 2 nopti.Amabilitatea din partea gazdelor a fost de necontestat.Am fost cazați în camera 13.Avantajul pensiunii este ca se afla in centrul statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Postarile sunt conforme cu realitatea,dar la capitolul calitate pt standardul afisat pe site mai trebuie lucrat.Atenție la prețuri:am făcut rezervarea pe un preț și la cazare ni s-a cerut putin mai mult.
CONTACT UNITATE
Iosub Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,