adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dumitrita din Borsa

Borsa , soseaua Pietroasa, nr. 66/A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Dumitrita din Borsa


   Marinel T. din Zalau
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, respect din partea gazdelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine sa se monteze o bara de dus pentru ca nu e tare practic sa faci un dus cu o mâna iar cu cealaltă să-l ții. Pe treptele de la scara de lemn ce urca cred ca ar fi bine sa fie lipite ori înlăturate complet acele mici presuri.
   Alexandru S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal amabil, liniste, camere mari, pret bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri sau alte sugestii
   Andreea Gabriela din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate, aranjate corespunzator, zona foarte frumoasa, gazde primitoare, deschise. Este mult mai frumos decat in pozele prezentate pe site. Cu siguranta vom reveni.
   Laszlo P. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația...eleganta..foarte curata..foarte dotata camerele.bucătăria..proprietarii deosebit de amabili si prietenosi
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista
   Ana-Maria A. din Gura-humorului
nota: 9.7
schedule sejur: 01.08.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate,curatenie,pensiunea se afla pe traseul spre cabana meteo,Iezer si vf.Pietrosu,ideal ca loc de pornire pentru drumetii.
CONTACT UNITATE
Stetco Claudia Stetco Simona
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,