adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alexis din Borsa 3 grade grade grade

Borsa , str. Strimtura, nr. 2/A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Alexis din Borsa


   Iulian I. din Tecuci
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2015 - 29.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost de nota 10+, curatenie exemplara, personal cald si primitor, am primit toate informatiile necesare pentru atractiile din imprejurimi de la proprietar cu lux de amanunte si de foarte ajutor, foarte cald in camere tinand cont ca afara erau -15°.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nici o nemultumire.
   Mihai Alexandru S. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 02.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, zona frumoasa, personal foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea a fost cam aglomerata
   Andreea R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.11.2013 - 04.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea foarte curata si primitoare, ideala pentru un grup de 12-14 persoane. Noi am fost 12 si am avut toata pensiunea la dispozitie. Livingul este spatios si bucataria utilata. Peisajul este unul rustic si distanta pana la telescaun este una mica. Recomand:)
   Catalin T. din Braila
nota: 9
schedule sejur: 23.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este frumoasa. Raportul calitate-pret este corect. ne-am simtit bine, din pacate drumurile din zona sunt de proasta calitate.
   Irina din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2012 - 09.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este exact ca in imagini, curat si stilat, foarte primitor, iar faptul ca atunci cand deschizi ochii si te uiti pe geam vezi prima data brazii si peisajul de munte e excelent!
Salonul este foarte primitor si potrivit pentru grupuri in vederea petrecerii timpului liber! Bucataria si grill-ul sunt utilate cu tot ce e necesar prepararii unei mese! Pensiunea este aproape de restaurante in cazul in care nu doriti sa va preparati singuri masa!
CONTACT UNITATE
Hojda Ileana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,