adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Diana din Beliș 2 grade grade

comuna Beliș , sat Beliș, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Diana din Beliș


   Cosmin din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba,liniste,proprietarii extraordinari. Nota 10 plus. Revenim sigur. Multumim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va asteptam cu drag si cu alta ocazie!
   Laurentiu din Cluj-napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 17.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari foarte amabili
Amplasare foarte ok, zona frumoasa, curtea inconjurata de brazi ofera intimitate placuta
Curtea foarte spatioasa cu balansoar care poate fi folosit atat de catre copii dar si de catre adulti
Gratar si foisor pentru luat masa amplasat langa gratar
Lemne pentru gratar la discretie
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie de imbunatatire, ar fi bine daca balustrada de la scara interioara ar fi mai securizata adica sa aiba mai multe bari si verticale si orizontale, deoarece pentru copii mici este cam periculos sa o foloseasca singuri.
De asemenea ar fi mai ok ca iarba din curte sa fie tunsa sau cosita mai des pe toata suprafata curtii.
   Paul din Cluj-napoca
nota: 8.7
schedule sejur: 22.09.2012 - 23.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, liniste, nici o problema cu apa calda/incalzirea, dormitoarele curate, lemne la discretie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gratarul de afara a necesitat o curatare serioasa inainte de folosire, usa de un dormitor nu se inchidea complet.
CONTACT UNITATE
Corina Abrudan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,