adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Maria din Balvanyos

Balvanyos , Balvanyos, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Maria din Balvanyos


   Radu din Onești
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște, aer curat, curățenie, confort, solicitudinea gazdei, care a fost deosebit de primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dificil de ajuns cu mașina; pensiunea se află la capătul unei ulițe foarte înclinate.
   Felix C. din Caracal
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a confirmat nimeni daca sunt sau nu camere...

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare. Primeste inclusiv un sms prin care este anuntat ca are o cerere de rezervare in asteptarea raspunsului. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Razvan din Ploiesti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat de nimeni dupa ce am facut rezervarea, asa ca am renuntat sa ma duc. Nu mi s-a raspuns nici la intrebarea daca exista camere libere si nici la cea despre tarifele practicate.
Răspunsul unității:
Buna Razvan. Cabana apartine parintilor mei, eu administrez doar contul vitual rar, cand am timp. Site-ul este facut sa poti rezerva, dar daca nu suni, parinti mei nu vor sti ca ai nevoie, eu intru foarte rar aici pe cont si uite asa nu reusim sa ne intelegem. Ei sunt batrani, abia se descurca cu telefonul mobil. In plus, daca ar fi existat o aplicatie directa de administrare cont pe care sa o instalez pe telefon, as fi stiut la timpul potrivit ca iai contactat. Dar pe cont aici se intra o data pe luna, si asta din obligatie
   Adriana-daniela C. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.05.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a raspuns nimeni la telefon si nici la mail, mai multe zile la rand. Nu am reusit sa fac rezervare si prin urmare nu m-am cazat la aceasta pensiune.
Răspunsul unității:
Buna Adriana. Imi cer scuze daca s-a intamplat sa nu raspunda nimeni,am avut un deces in familie, sigur tiar fi raspuns cineva sau te-ar fi sunat inapoi. Dar te rog ca in situatia in care mai doresti, cu speranta ca nu ne mai moare cineva, sa insisti la telefon. Parinti mei sunt si batrani, nu se descurca prea bine cu telefonul. Sper sa iti fie de folos data viitoare si promit ca daca ajungi acolo, nu o sa iti para rau.
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,