adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Moara la Fagadau din Baile Tusnad 3 grade grade grade

Baile Tusnad , str. Morii, nr. 26  
Nota 9.1/10 Excelent !
37 recenzii
Adalbert din Baia Mare (20.08.2017)

Un loc extraordinar unde esti primit ca un membru al familiei.

​Capacitate: 16 adulți în 6 spații de cazare.
Pensiunea si restaurantul nostru rustic, la Moara Fagadau, se afla langa malul oltului, departe de galagia orasului, dar asta nu inseamna ca nu va puteti distra! Avem program de karaoke, pinpong, biliard, sau soccer!

Camerele sunt noi si spatioase si va ofera o priveliste deosebita spre apa curata!

Restaurantul nostru va ofera nu numai mancaruri obisnuite ci prepara si dupa cerintele clientului! Avem un proverb dupa care ne ghidam si anume: `ce nu-i bun la noi platim noi`. . .
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check transport auto
  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check crama
  • check râu în curte
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check biliard
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check semineu
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Bagyola Donat
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,