adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Belladonna din Baile Olanesti 3 grade grade grade

Baile Olanesti , str. Carol Davila, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Belladonna din Baile Olanesti


   Marian A. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 13.08.2017 - 17.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste ,amplasament ,camere mari
thumb_down
Aprecieri negative:
Nesemnificative
   Georgeta L. din Bucurezti
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a plăcut liniștea și poziția locației.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi ideal dacă ați face câteva îmbunătățiri si mai ales curățenie.
   Ileana Cristina O. din Mioveni
nota: 8.7
schedule sejur: 03.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este linistita, curata, bucataria bine utilata pentru cei care vor sa gateasca. Este aproape de pricipalele puncte de interes
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva probleme cu instalatiile sanitare (scurgerea la baie de la dus defectuasa), dar se poate rezolva, personalul discret, dar cam greu de gasit atunci cand ai nevoie(poate ar mai trebui angajat o persoana sau doua).
   Daniel P. din Craiova
nota: 9.2
schedule sejur: 12.08.2012 - 16.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul, curatenia, utilitatile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Racitorul e mic si nu face fata.Vecina de la casa din spatele vilei, care vorbea exagerat de tare.
   Marcelina din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 04.07.2012 - 25.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-au placut: confortul camerei si al bucatariei, terasa vilei, linistea data de distanta potrivita fata de restaurante suficienta pentru a te putea odihni noaptea si in mod deosebit amabilitatea personalului vilei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost mai bine cu balcon propriu dar nu se mai poate de aceea ar fi bine ca pe terasa sa fie cel putin doua mese cu patru scaune fiecare, care sa deserveasca cele patru camere. Anul trecut la etajul 2 era doar o masa. In acest an am stat la etajul 1 si erau doua mese dar prea putine scaune.
   Mosescu D. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 16.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Neasteptat de eleganta, arata mult mai bine decat in fotografii. Toate dotarile sunt noi, de cea mai buna calitate.
Merita fiecare banut.
Bucataria si sala de mese extrem de curate, cu dotari complete, te simti ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele de pe pat sunt noi, dar de calitate proasta. De asemenea pilota din microfibra nu este cea mai indicata nu permite un somn odihnitor, preferabil ar fi fost patura.
   Liliana D. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 02.08.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera confortabila, curata, acces la bucatarie si utilitatile acesteia. Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cada era infundata, consumabilele din baie nu au fost suplimentate decurs de o saptamana.
La final, ni s-a dat de inteles ca am fi putut negocia mai jos pretul.
   M. din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2010 - 05.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucatarie unde poti gati orice mai ales dc aveti copii mici (noi am avut bebe de 5 luni), liniste .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se curata camera decat la cerere
   T. din Buzau
nota: 9.7
schedule sejur: 22.08.2010 - 28.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil.
Acces la bucatarie complet utilata.
Pret pe camera foarte bun.
Camera aranjata cu gust.
Pozitionata intr-o zona linistita si aproape de baza de tratament.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia din baie putea fi la un nivel mai bun.
Lipsa balcon.
Locuri pe terasa pensiunii insuficiente.
   P. din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 10.08.2010 - 19.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost foarte frumoasa, cu baie mare, internet wireless pe hol, curat si civilizat
thumb_down
Aprecieri negative:
Cada de baie avea un defect
   S. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2010 - 20.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucataria este bine dotata, aflandu-se la dispozitia turistilor! Terasele ofera posibilitatea unui spatiu adecvat petrecerii timpului liber! Camerele sunt curate, totul este nou, de bun gust si ofera confortul dorit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri.
CONTACT UNITATE
Alexandru Comanescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,