adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Alice din Baile Olanesti 3 grade grade grade

Baile Olanesti , str. Trandafirilor, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.6/10 Foarte bine
28 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 28).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:8.2
weekend Confort:7.7
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9

Recenziile hotelului Alice din Baile Olanesti


   Irina din Bucuresti
nota: 5.5
schedule sejur: 14.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat in centrul statiunii, dar pe o straduta cu trafic auto redus, deci linistita;
- accepta tichete de vacanta;
- disponibilitatea personalului de a oferii informatii (doamna de la receptie ne-a povestit despre izvoare, trasee prin imprejurime etc);
- frigider in camera
- baie cu geam
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera, desi am lasat geamul deschis ore intregi, persista un miros foarte deranjant, probabil de la mocheta veche. In plus, camera fiind pe partea cu sistemul de evacuare de la bucatarie, in camera se simtea miros de mancare (at cand geamul era deschis);
- izolare fonica aproape absenta: se aude totul din camerele vecine si de pe hol. Un aspect pozitiv este faptul ca pe hol este pusa mocheta care mai atenueaza din alergarile copiilor;
- apa calda s-a terminat inainte sa apuc sa ies din dusul de 10 min.
   Mari S. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 23.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul, amplasare, design, curățenie, amabilitate si profesionalism
   Bogdan din Bucuresti Sector 2
nota: 6.5
schedule sejur: 15.04.2017 - 18.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari foarte ospitalieri
- personal foarte amabil
- alimente proaspete
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera, saltelele si mocheta erau pline de praf
- balconul nematurat , scaunele prafuite
- in baie, garniturile de la usa cabinei de dus erau rupte , usa nu se inchidea si apa curgea si in afara cabinei
- tubul de scurgere al vasului de wc era fisurat sau neetans - un fir de apa ( murdara) se scurgea pe pardoseala dupa fiecare evacuare a wc-ului
- caloriferul din baie era inchis si robinetul lipsa, ca nu cumva sa il deschidem...
- la restaurant este normal sa aveti o baza pentru ciorbe , din care se pot servi feluri diverse ( de legume, de vita, de pui, a la grec , de miel ) dar la masa de Pasti in loc de carne de miel am primit in ciorba tot carne de vita si un zgarci de miel. Nu se poate asa ceva.
Sugestii pentru proprietari
- verificati permanent curatenia in camere si starea instalatiilor sanitare si luati masuri imediate de remediere
- pentru ca si camera aflata langa terasa de la intrare in hotel sa beneficieze de un balcon, cat de cat individual, delimitati spatiul pentru acest balcon cu un perete , pergola , balustrada sau ghivece cu flori inalte si dese
- daca ati vandut pachete cu mic dejun si cina incluse, nu mai schimbati sistemul cand turistii au ajuns la dvs ( cum s-a intamplat de Pasti 2017) - ati nemultumit multe persoane si ati provocat incurcaturi cu notele de plata la personalul de servire
- la pachetele pentru sarbatori nu va ghidati numai dupa pret mic; multi turisti accepta preturi ceva mai mari, dar si cu un pahar de vin / bere /suc/tuica/apa minerala - incluse in pret - ca si cu legume si fructe pe masa
Am auzit multe persoane spunand ca nu vor reveni la dvs.din cauza meniului subtire .
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
S-a vandut un pachet de Pasti cu mic dejun si cina incluse si la sosire s-a schimbat intr-un sistem amestecat de bonuri de consum individuale , cu multe greseli la nota finala de plata .
   Ioana Carmen P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera de 5 stele;
- rasfat culinar si balnear total;
- personal foarte amabil;
- mancare proaspata, gustoasa, pe saturate si ca la mama acasa;
- curatenie deplina;
- camere superbe cu peisaj spectaculos;
- totul la un pret incredibil de accesibil;
- cel mai frumos Paste.
   Iuliana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.02.2017 - 04.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul, amplasare, design, curățenie, amabilitate si profesionalism.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar nimic de reprosat. Totul super ok.
Răspunsul unității:
Buna ziua Doamna Dinu,
Multumim pentru aprecierea calitatii serviciilor din unitatea noastra !
Cu multa placere va asteptam sa veniti si alta data la noi in unitate .
Cu deosebita stima,
Director V.Zamfir.
   Dumitru B. din Slatina
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta, personalul. Locatia foarte bine aleasa. Proprietarii foarte amabili, serviabili si comunicativi.
Cu acces gratuit la internet WiFi. Cinele festive au fost foarte frumos organizate, muzica buna, lejera, fara abundenta de decibeli.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am dorit sa scriu despre o parcare mica si despre Politia Locala care nu te lasa sa parchezi pe trotuar. Dar aceste inconveniente sunt rezolvate si depinde doar de bunavointa clientuli. In apropiere exista o parcare imensa supraetajata.
Nu inteleg de ce multi turisti prefera ca autoturismul lor sa fie parcat sub fereastra. Suntem o tara sper civilizata si existenta unei parcari amenajate in statiune rezolva totul.
   Romanita din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.05.2016 - 18.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o placere sa petrecem 9 zile in acest minunat hotel.
Am facut proceduri de fizioterapie, ne-am odihnit si ne-am incarcat cu energie pentru restul de timp ramas pana la concediul din vara. Recomand tuturor care ajung in Olanesti hotelul alice care este foarte curat, cu personal foarte amabil si care iti ofera o mancare foarte buna.
   Felicia B. din București
nota: 9.3
schedule sejur: 23.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zâmbetul pe chipurile celor de la hotel.
   Ionut Daniel din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 24.12.2015 - 26.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal ok, mancare gustoasa, conditiile din camera mai mult decat decente si foarte multa liniste.
   Elena Elvira I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2015 - 28.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este pus la punct, ca la carte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizorul dintr-o camera a apartamentului era cam obosit si a fost schimgat imediat, deci nu este o nemultumire. Televizoarele se mai si strica, uneori...
   Viorel C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la patron pana la ultimul angajat persoane foarte amabile, saritoare . Curatenie, cald in camere, mancare si bautura mult prea multa.
   Gyula C. din Caransebes
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2014 - 15.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel pe care il recomand tuturor turistilor din toate punctele de vedere: curatenie,confort, amabilitate, preturi, locatie felicitari !
   Antoanela D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.04.2014 - 22.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel pe care il recomand tuturor turistilor din toate punctele de vedere: curatenie, amabilitate, preturi, locatie
felicitari !
   Aurora M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Revelion 2014

Am intampinat anul 2014 intr-o atmosfera incantatoare impreuna cu un grup de prieteni, la Hotel Alice din Olanesti; recomandam aceasta locatie tuturor celor care doresc sa petreaca un sejur placut si relaxant.
In ce priveste Hotelul Alice avem numai cuvinte de lauda - personal extrem de amabil, camere spatioase, curatenie, mancarea foarte buna ( felicitari bucatarului ), muzica buna iar gazdele , de la mic la mare, exceptionale. Pe langa faptul ca drumul Bucuresti - Olanesti nu a fost aglomerat, in cele 4 zile ale sejurului am vizitat obiective f.interesante : Manastirile Bistrita, Arnota, Iezer, Pahomia, Trovantii din Valcea, fenomen unic in lume.
Vom reveni cu multa placere in aceasta locatie.
Aura Mihalache
   Mihaela N. din Ciocadia
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apreciem disponibilitatea tuturor. Atentia acordata si respectul fata de clienti, curatenie si confort optim. Nu ne putem plange de nimic. Vom reveni cu siguranta
thumb_down
Aprecieri negative:
Ventilatie mai buna in bucatarie pentru a nu simti mirosul de bucate. Chiar daca sunt bune !!!!
   Paul Dan G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primirea si repartizarea camerelor a fost OK
calitatea mancarii si a seviciilor a fost OK
comportarea proprietarilor hotelului a fost deosebita facand totul pentru a ne simtii bine
   Cristina din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 15.09.2013 - 21.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este localizat central, pe o alee foarte linistita cu trafic intr-un singur sens. Foarte curat si bine intretinut. Restaurantul are meniu variat si foarte bine gatit; flexibilitatea personalului in ceea ce priveste prepararea. Servicii bune la centru de sanatate. Foarte ospitalieri
thumb_down
Aprecieri negative:
Politica de preturi: un copil plateste 50% din tariful unui adult. Pentru un adult si doi copii (de 1 an, respectiv 4 ani) am platit tarif de camera dubla (2 adulti)
   Alin-george din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 26.04.2013 - 28.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie centrala, personal amabil, servicii de calitate.
   Doru din Cluj Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 07.04.2013 - 19.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul concentrat - cazare, masa, tratamente complete
- zona linistita, fara circulatie
- camere mari, spatioase, masa la restaurant de calitate
- situata in mijlocul statiunii, aproape de parcuri, izvoare, supermarket si totusi ferita de agitatie
- usor de gasit
- personalul de buna calitate, eficient si flexibil
   Florina G. din Oltenita
nota: 10
schedule sejur: 22.02.2013 - 24.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea foarte buna . Personal amabil . Conditii foarte bune in camere.
   Lucian G. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 31.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, camere curate , spatioase si foarte confortabile.
   Stefan U. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 31.12.2012 - 01.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea personalului si a conducerii, mancarea excelenta, amenajarea camerelor, masa de biliard :).
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa recomande celor de la restaurantul Central sa schimbe formatia de muzica (muzica usoara a fost facuta praf si eu cantam mai bine ca ei) si bucatari macar ca cei de la hotelul Alice :).
Nu am ce reprosa celor de la Alice!
   George-cristian din Hunedoara
nota: 9.5
schedule sejur: 15.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este bine pozitionat in cadrul statiunii. Conditii bune de cazare. Bine intretinut si utilat. Curat
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu de parcare insuficient
   Vasile I. din Tulcea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat. Probabil, timpul a fost foarte scurt de la solicitare pana la primirea raspunsului. Am fost la Olanesti, ne-am plimbat pe langa hotelul d-stra, probabil sa revenim anul viitor cu mai multe zile inainte pentru a beneficia de oferta d-stra.
   Gabriel R. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel situat in plin centrul statiunii si in acelasi timp intr-o zona linistita (discreta), aproape de Aleea Izvoarelor - 100 m (punctul central de atractie al Olanestilor).
Personal amabil, oferind prompt serviciile la cerere.
Hotelul beneficiaza de camere spatioase cu balcon, restaurant si ofera tratamente specifice statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu propriu de parcare al hotelului redus, dar exista si posibilitatea parcarii autoturismelor in parcarea statiunii (in imediata apropiere a hotelului).
   Marian P. din Navodari
nota: 9.8
schedule sejur: 13.08.2011 - 15.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Unitatea de cazare este foarte placuta, plasata excelent in centrul statiunii si ofera servicii foarte bune. Camerele sunt spatioase si curate, serviciile de tratament foarte bune, efectuate de personal calificat si deosebit de amabil. Masa este bine pregatita si personalul care serveste este dragut. Directorul hotelului este o persoana deosebita, care isi intampina si trateaza oaspetii cordial.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura mica problema este spatiul de parcare prea mic pentru capacitatea hotelului.
   Salomia B. din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Suntem multumiti, dar pentru a va ajuta, va scriem si citeva mici observatii.
thumb_down
Aprecieri negative:
In baie curgea apa pe linga chiuveta, caloriferul din baie nu avea buton pentru ai da drumul. Privelistea pe partea stinga a hotelului arata deprimant, trebuie ca acel vecin sa fie obligat sa-si puna macar iarba pe acel teren. In rest totul a fost ok.
   M. din Slatina
nota: 9.3
schedule sejur: 02.08.2010 - 08.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul are pozitie centrala.
3 minute pana in Parc si piscine
8 minute pana la izvoarele 7, 15, 19
10 minute pana la izvoarele 10, 11, 12, 14
15 minute pana la izvorul 5
25 minute pana la izvorul 24
Comportamentul personalului excelent
Confortul camerelor f. Bun
Curatenia buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri parcare masini insuficiente
CONTACT UNITATE
Vasile Zamfir
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,