adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Alice din Baile Olanesti 3 grade grade grade

Baile Olanesti , str. Trandafirilor, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.6/10 Foarte bine
33 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 33).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:8.2
weekend Confort:7.7
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9

Recenziile hotelului Alice din Baile Olanesti


   Irina din Bucuresti
nota: 5.5
schedule sejur: 14.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat in centrul statiunii, dar pe o straduta cu trafic auto redus, deci linistita;
- accepta tichete de vacanta;
- disponibilitatea personalului de a oferii informatii (doamna de la receptie ne-a povestit despre izvoare, trasee prin imprejurime etc);
- frigider in camera
- baie cu geam
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera, desi am lasat geamul deschis ore intregi, persista un miros foarte deranjant, probabil de la mocheta veche. In plus, camera fiind pe partea cu sistemul de evacuare de la bucatarie, in camera se simtea miros de mancare (at cand geamul era deschis);
- izolare fonica aproape absenta: se aude totul din camerele vecine si de pe hol. Un aspect pozitiv este faptul ca pe hol este pusa mocheta care mai atenueaza din alergarile copiilor;
- apa calda s-a terminat inainte sa apuc sa ies din dusul de 10 min.
Răspunsul unității:
Buna ziua Doamna Petrvici,
Suntem surprinsi pentru observatiile dumneavoastra !La intrarea in camera nu a-ti sesizat receptionerei nici-o observatie si nici la plecare(nu mirosea probabil nici a mincare si nici mocheta).In camera exista chestionare unde se completeaza calitatea serviciilor ,dar dumneavoastra n-ati completat nimic si la plecare erati nemultumita ca ploua si nu va puteti plimba .Frumos este sa informati pe loc neajunsurile si sa nu veniti dupa u luna de zile cu reprosuri care nu ne apartin .Din poze nu reise nimic care sa ne incrimineze cu acuzele dumneavoastra .Va multumim pentru reclama nejustificata pe care o faceti!!!!!!!!!Doamna care a notat o impresie inaintea dumneavoastra a fost cazata in aceiasi camera ,dar atunci probabil nu mirosea nici a mincare si nici mocheta ,iar centrala de gaze care functioneaza non-stop nu s-a oprit !
   Mari S. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 23.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul, amplasare, design, curățenie, amabilitate si profesionalism
   Bogdan din Bucuresti Sector 2
nota: 6.5
schedule sejur: 15.04.2017 - 18.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari foarte ospitalieri
- personal foarte amabil
- alimente proaspete
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera, saltelele si mocheta erau pline de praf
- balconul nematurat , scaunele prafuite
- in baie, garniturile de la usa cabinei de dus erau rupte , usa nu se inchidea si apa curgea si in afara cabinei
- tubul de scurgere al vasului de wc era fisurat sau neetans - un fir de apa ( murdara) se scurgea pe pardoseala dupa fiecare evacuare a wc-ului
- caloriferul din baie era inchis si robinetul lipsa, ca nu cumva sa il deschidem...
- la restaurant este normal sa aveti o baza pentru ciorbe , din care se pot servi feluri diverse ( de legume, de vita, de pui, a la grec , de miel ) dar la masa de Pasti in loc de carne de miel am primit in ciorba tot carne de vita si un zgarci de miel. Nu se poate asa ceva.
Sugestii pentru proprietari
- verificati permanent curatenia in camere si starea instalatiilor sanitare si luati masuri imediate de remediere
- pentru ca si camera aflata langa terasa de la intrare in hotel sa beneficieze de un balcon, cat de cat individual, delimitati spatiul pentru acest balcon cu un perete , pergola , balustrada sau ghivece cu flori inalte si dese
- daca ati vandut pachete cu mic dejun si cina incluse, nu mai schimbati sistemul cand turistii au ajuns la dvs ( cum s-a intamplat de Pasti 2017) - ati nemultumit multe persoane si ati provocat incurcaturi cu notele de plata la personalul de servire
- la pachetele pentru sarbatori nu va ghidati numai dupa pret mic; multi turisti accepta preturi ceva mai mari, dar si cu un pahar de vin / bere /suc/tuica/apa minerala - incluse in pret - ca si cu legume si fructe pe masa
Am auzit multe persoane spunand ca nu vor reveni la dvs.din cauza meniului subtire .
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
S-a vandut un pachet de Pasti cu mic dejun si cina incluse si la sosire s-a schimbat intr-un sistem amestecat de bonuri de consum individuale , cu multe greseli la nota finala de plata .
Răspunsul unității:
Buna ziua Dl .Bogdan,
Din pacate in camera mentionata de dumneavoastra au locuit alte persoane conform registrului de internari..Va rugam sa informati numele exact ,nu numai prenumele sa fim convinsi ca ati locuit le noi in hotel.Daca totusi ati locuit la noi,va intreb de ce veniti dupa o luna cu observatii ,si timp de 3 zile n-ati binevoit sa informati pe nimeni de neajunsurile mentionate.Va informam ca in luna decembrie in tot hotelul s-au facut renovari si a fost dotat hotelul cu mobilier nou.Acest mobilier n-a fost introdus pe mocheta plina de praf ,iar saltelele care au impus schimbare au fost inlocuite.In hotel a mers caldura non stop si de asemenea apa calda.Daca la baie robinetul a fost defect si de asemenea vasul de WC trebuia sa informati si noi remediam pe loc defectiunile.Nu obisnuim sa nu raspundem prompt la doleantele turistilor.La masa nu am avut pachet cu demipensiune,am avut pachet cu pensiune completa pe parcursul celor 3 zile iar notele de plata se intocmesc tocmai pentru a reflecta real valoarea mesei.Au fost oferite 2 variante de meniu (la alegere)si la masa traditionala de Paste s-a servit bautura la alegere (Wisiky,coniac,vodca,bere,vin 500ml/pers,apa minerala ,sucuri la copii ),iar ca desert cozonac .Toti turistii au fost multumiti ,mai putin dumneavoastra!Cititi va rog impresiile celorlalti ,inclusiv de la Paste !Nu este frumos sa aruncati cu noroi in munca depusa de angajatii unitati in frunte cu patronii ! este pacat ! Obsevatiile se fac pe loc daca sunt reale ,iar in situatia de fata nu ni le insusim ,consideram ca sunt tendentioase.
   Ioana Carmen P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera de 5 stele;
- rasfat culinar si balnear total;
- personal foarte amabil;
- mancare proaspata, gustoasa, pe saturate si ca la mama acasa;
- curatenie deplina;
- camere superbe cu peisaj spectaculos;
- totul la un pret incredibil de accesibil;
- cel mai frumos Paste.
   Iuliana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.02.2017 - 04.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul, amplasare, design, curățenie, amabilitate si profesionalism.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar nimic de reprosat. Totul super ok.
Răspunsul unității:
Buna ziua Doamna Dinu,
Multumim pentru aprecierea calitatii serviciilor din unitatea noastra !
Cu multa placere va asteptam sa veniti si alta data la noi in unitate .
Cu deosebita stima,
Director V.Zamfir.
   Dumitru B. din Slatina
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta, personalul. Locatia foarte bine aleasa. Proprietarii foarte amabili, serviabili si comunicativi.
Cu acces gratuit la internet WiFi. Cinele festive au fost foarte frumos organizate, muzica buna, lejera, fara abundenta de decibeli.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am dorit sa scriu despre o parcare mica si despre Politia Locala care nu te lasa sa parchezi pe trotuar. Dar aceste inconveniente sunt rezolvate si depinde doar de bunavointa clientuli. In apropiere exista o parcare imensa supraetajata.
Nu inteleg de ce multi turisti prefera ca autoturismul lor sa fie parcat sub fereastra. Suntem o tara sper civilizata si existenta unei parcari amenajate in statiune rezolva totul.
   Romanita din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.05.2016 - 18.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o placere sa petrecem 9 zile in acest minunat hotel.
Am facut proceduri de fizioterapie, ne-am odihnit si ne-am incarcat cu energie pentru restul de timp ramas pana la concediul din vara. Recomand tuturor care ajung in Olanesti hotelul alice care este foarte curat, cu personal foarte amabil si care iti ofera o mancare foarte buna.
   Felicia B. din București
nota: 9.3
schedule sejur: 23.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zâmbetul pe chipurile celor de la hotel.
   Ionut Daniel din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 24.12.2015 - 26.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal ok, mancare gustoasa, conditiile din camera mai mult decat decente si foarte multa liniste.
   Elena Elvira I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2015 - 28.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este pus la punct, ca la carte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizorul dintr-o camera a apartamentului era cam obosit si a fost schimgat imediat, deci nu este o nemultumire. Televizoarele se mai si strica, uneori...
   Sorin din Dr.tr.severin
nota: 9
schedule sejur: 06.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, pornind de la paznic, receptionere, bucatarese si domnisoarele de la tratament.
- Amplasare in zona linistita si foarte aproape de centrul statiunii.
- Mancarea foarte buna, diversificata si la preturi acceptabile.
- Apele minerale de dimineata pot fi aduse la receptie (si incalzite) de catre personalul unitatii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea proprie nu are decat 6 locuri, iar pe trotuar primesti somatie de la Politia Locala ca nu ai voie cu masina decat 30 de minute;
-ferestrele nu au plase de tantari;
- pentru apartamentele de la mansarda nu ar trebui sa se perceapa taxa pentru folosirea aerului conditionat deoarece aici oricum este cu 4-5 grade mai mult decat in camerele de la etajele inferioare;
   Viorel C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la patron pana la ultimul angajat persoane foarte amabile, saritoare . Curatenie, cald in camere, mancare si bautura mult prea multa.
   Gyula C. din Caransebes
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2014 - 15.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel pe care il recomand tuturor turistilor din toate punctele de vedere: curatenie,confort, amabilitate, preturi, locatie felicitari !
   Antoanela D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.04.2014 - 22.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel pe care il recomand tuturor turistilor din toate punctele de vedere: curatenie, amabilitate, preturi, locatie
felicitari !
   Aurora M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Revelion 2014

Am intampinat anul 2014 intr-o atmosfera incantatoare impreuna cu un grup de prieteni, la Hotel Alice din Olanesti; recomandam aceasta locatie tuturor celor care doresc sa petreaca un sejur placut si relaxant.
In ce priveste Hotelul Alice avem numai cuvinte de lauda - personal extrem de amabil, camere spatioase, curatenie, mancarea foarte buna ( felicitari bucatarului ), muzica buna iar gazdele , de la mic la mare, exceptionale. Pe langa faptul ca drumul Bucuresti - Olanesti nu a fost aglomerat, in cele 4 zile ale sejurului am vizitat obiective f.interesante : Manastirile Bistrita, Arnota, Iezer, Pahomia, Trovantii din Valcea, fenomen unic in lume.
Vom reveni cu multa placere in aceasta locatie.
Aura Mihalache
   Mihaela N. din Ciocadia
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apreciem disponibilitatea tuturor. Atentia acordata si respectul fata de clienti, curatenie si confort optim. Nu ne putem plange de nimic. Vom reveni cu siguranta
thumb_down
Aprecieri negative:
Ventilatie mai buna in bucatarie pentru a nu simti mirosul de bucate. Chiar daca sunt bune !!!!
   Paul Dan G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primirea si repartizarea camerelor a fost OK
calitatea mancarii si a seviciilor a fost OK
comportarea proprietarilor hotelului a fost deosebita facand totul pentru a ne simtii bine
   Cristina din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 15.09.2013 - 21.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este localizat central, pe o alee foarte linistita cu trafic intr-un singur sens. Foarte curat si bine intretinut. Restaurantul are meniu variat si foarte bine gatit; flexibilitatea personalului in ceea ce priveste prepararea. Servicii bune la centru de sanatate. Foarte ospitalieri
thumb_down
Aprecieri negative:
Politica de preturi: un copil plateste 50% din tariful unui adult. Pentru un adult si doi copii (de 1 an, respectiv 4 ani) am platit tarif de camera dubla (2 adulti)
   Alin-george din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 26.04.2013 - 28.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie centrala, personal amabil, servicii de calitate.
   Doru din Cluj Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 07.04.2013 - 19.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul concentrat - cazare, masa, tratamente complete
- zona linistita, fara circulatie
- camere mari, spatioase, masa la restaurant de calitate
- situata in mijlocul statiunii, aproape de parcuri, izvoare, supermarket si totusi ferita de agitatie
- usor de gasit
- personalul de buna calitate, eficient si flexibil
   Florina G. din Oltenita
nota: 10
schedule sejur: 22.02.2013 - 24.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea foarte buna . Personal amabil . Conditii foarte bune in camere.
   Lucian G. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 31.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, camere curate , spatioase si foarte confortabile.
   Stefan U. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 31.12.2012 - 01.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea personalului si a conducerii, mancarea excelenta, amenajarea camerelor, masa de biliard :).
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa recomande celor de la restaurantul Central sa schimbe formatia de muzica (muzica usoara a fost facuta praf si eu cantam mai bine ca ei) si bucatari macar ca cei de la hotelul Alice :).
Nu am ce reprosa celor de la Alice!
   Sabina L. din Cluj
nota: 8.7
schedule sejur: 14.10.2012 - 20.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste si faptul ca este in centru statiuni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul mare la mancare.
   Elena din Brasov
nota: 8.5
schedule sejur: 26.08.2012 - 07.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea:camera confortabila,dotata corespunzator
-Mancare gustoasa si variata,posibilitati de adaptare la regim
-Personal amabil
   Tatiana C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.09.2012 - 10.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este central si ofera toate serviciile, baza de tratament, restaurant. Este un loc linistit si placut. Mobilierul este nou si ales cu gust. Personalul este amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa se faca mai des curatenie in camere.
   Marina din Campulung
nota: 7.7
schedule sejur: 20.08.2012 - 22.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia hotelului, personal ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Tarifele diferite de cele de pe site: 100 lei pe site, 120 la ghiseu ...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Tariful de cazare
   George-cristian din Hunedoara
nota: 9.5
schedule sejur: 15.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este bine pozitionat in cadrul statiunii. Conditii bune de cazare. Bine intretinut si utilat. Curat
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu de parcare insuficient
   Vasile I. din Tulcea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat. Probabil, timpul a fost foarte scurt de la solicitare pana la primirea raspunsului. Am fost la Olanesti, ne-am plimbat pe langa hotelul d-stra, probabil sa revenim anul viitor cu mai multe zile inainte pentru a beneficia de oferta d-stra.
   Gabriel R. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel situat in plin centrul statiunii si in acelasi timp intr-o zona linistita (discreta), aproape de Aleea Izvoarelor - 100 m (punctul central de atractie al Olanestilor).
Personal amabil, oferind prompt serviciile la cerere.
Hotelul beneficiaza de camere spatioase cu balcon, restaurant si ofera tratamente specifice statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu propriu de parcare al hotelului redus, dar exista si posibilitatea parcarii autoturismelor in parcarea statiunii (in imediata apropiere a hotelului).
CONTACT UNITATE
Vasile Zamfir
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,