adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Jojo II din Baile Herculane 4 grade grade grade grade

Baile Herculane , nr. 175 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Jojo II din Baile Herculane


   Achim I. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 06.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locurile de joaca pentru copii, piscina, livada, broscutele de la cascada, foisorul unde poti lua masa, camera spatioasa si balconul, amabilitatea si zambetele personalului si patronilor
   Daniel din Cluj-napoca
nota: 8.8
schedule sejur: 14.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie zilnic in camera
-personal amabil
-micul dejun inclus in pret
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera matrimoniala are suprafata cam mica pentru standardele de 4*
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Fotografiile de la camere
-pretul (220 de lei camera matrimoniala)

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
   Rodica Ioana din București
nota: 10
schedule sejur: 05.06.2014 - 11.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune este amenajata foarte frumos, special pentru a te simti ca acasa si chiar mai bine (avand si piscina si loc de joaca pentru copii, iar in curand se deschidea si sala de sport). Felicitari proprietarilor!
   V. din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 23.08.2010 - 29.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, serviciile, confortul si curatenia excelente
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta mare de puncte de interes turistic
CONTACT UNITATE
Mihaela Guran
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,