Pensiunea Casa Bianca din Baile Herculane

Baile Herculane, str. Trandafirilor, nr. 85  
Bianca din București

Casa, cochetă și curată la interior și exterior, se află pe strada principală, la 3 minute cu mașina de centrul nou. Am rezervat cele 3 camere de la etaj, două cu balcon la stradă și una spre grădina din spate. Camerele sunt frumoase și foarte curate, prosoapele arătau foarte bine, balcoane spațioase, cu mese și scaune confortabile. Deși am fost exact în săptămâna cu cod portocaliu și roșu de caniculă în zonă, noaptea a fost răcoare și plăcut în camerele mansardate. Nu este aer condiționat dar nu a fost nevoie. Este plasă de țânțari la geamuri. Toate camerele au baie proprie, baia camerei de la etaj cu balcon spre grădină este singura cu acces de pe hol, este față în față cu camera. Camera însă este cea mai frumoasă, am ales-o special pentru vederea superbă către munte. Wireless funcțional. Terasa este frumoasă cu mese și scaune, aceeași vedere superbă spre munte, grădina verde cu mărul plin de rod și cireși, râul Cerna în loc de hotar, în spatele grădinii. Masa de ping-pong și fileu de badminton. Piață și supermarket la 250 m, două restaurante foarte aproape, unde se mănâncă bine și rezonabil ca preț. Gazdele simpatice și foarte amabile, ne-au oferit indicații despre trasee și locuri de văzut, recomandări pentru luat masa și țuică din producția proprie :). Mulțumim de găzduire. Când mai ajungem în zonă, la dumneavoastră venim.

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Pensiunea Casa Bianca o oaza de liniste si relaxare, este situata pe cursul raului Cerna, la 10 minute de centrul orasului intr-o zona retrasa cu un peisaj mirific avand panorama asupra muntilor Domogled.

Fiecare camera ofera confortul de care aveti nevoie, balcon, mobilier modern cu pat matrimonial, cablu tv, baie cu cabina dus, uscator de par, living comun cu masa mare si scaune pentru servirea (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check masaj
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check schimb valutar
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Neda Mirela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.