adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Mihai din Baile Herculane

Baile Herculane , str. Zavoiului, nr. 31A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Mihai din Baile Herculane


   Elena F. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea promta, curat, linistit si gazda extrem de primitoare.m-am simtit ca acasa.cu siguranta vom revenii.
   Alice din Craiova
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina acoperita este singurul avantaj desi ca sa ajungi la ea .. Niste scari intortocheate de te ia ameteala..
thumb_down
Aprecieri negative:
In primul rand camerele de la mansarda nu au incalzire! Cand am ajuns ni s-a spus sa nu ne facem griji ca se va incalzi, trebuia doar sa lasam usile deschise sa intre caldura de jos unde erau centrala si implicit caloriferele.. Serios?!?.. Sa fie oare normal asa ceva?!?..Nu cred!
Gratarul .. -5-6 pers (probabil din familie), cu paharale pline de veselie fortata si cu obrajii rosii si zambete strengare ne-au zis ca da..o sa avem si noi loc..
Ca sa nu mai zic de maieuri, pijamale si alte cele intinse prin toata casa ca la tanti Aglaia la conac..Multumim.. Noi am plecat! Si cu siguranta nu ne mai intoarcem!
Om fi picat noi intr-un weekend nasol! Bafta!
   Dinu O. din Craiova
nota: 8.2
schedule sejur: 30.07.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea locatieie foarte buna, personalul ok, avantajul baii termale acoperite in caz de ploaie, avantajul gratarului si al bucatariei pentru cei care doresc sa gateasca.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera din interiorul curtii nu te poti odihni. Fiind pozitionata langa gratar, aproape de bucatarie si de culoarul de trecere catre bazin si terase este foarte mult zgomot facut de ceilalti turisti care nu se gandesc ca nu sunt singuri pe acolo.
CONTACT UNITATE
Mihai
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,