adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Herculane din Baile Herculane

Baile Herculane , str. Vicol, nr. 65  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de vacanță Herculane din Baile Herculane


   Micle din Zalau
nota: 9
schedule sejur: 02.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, departe de aglomeratie. Curatenie in toata cabana. Persoana care se ocupa de cabana foarte amabila. Raportul calitate - pret bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probabil bai in toate camerele
   Adrian Liviu S. din Suceava
nota: 9.8
schedule sejur: 19.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia ,amabilitatea
   Delia din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele foarte primitoare, curatenie desavarsita, camerele ,baia si toate utilitatile excelente. Multumim pentru gazduire, daca vom reveni la Herculane, va vom cauta.
Pacat de statiune ca a ajuns in asemenea hal de degradare....
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nimic de semnalat in minus ( la pensiune). In schimb, statiunea.....nu mai e nici pe departe ceea ce era odata...Pacat....
pe vremuri era considerate cea mai frumoasa si benefica statiune balneoclimaterica din Europa.
   Elena Alexandra N. din Faurei Jud Braila
nota: 9.3
schedule sejur: 02.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, o prileviste minunata si personalul a fost de nota 10.
   Mihaela din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Anplasare, curatenie, camerele foarte confortabile.
   Alexandru din Drobeta Turnu Severin
nota: 9
schedule sejur: 18.06.2016 - 19.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
-Amabilitatea administratorului
-Libertatea
   PAULA din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intr-o casa cu bai si camere spatioase, curata (cu papuci curati ce te astepatau de la intarea in living si camere ), cu mobiler realtiv nou si de calitate, cu un proprietar amabil, receptiv si plin de istorioare impresionante care iti respecta intimitatea, nu te poti simti decat foarte bine.
Am fost doua cupluri mature.Daca eram trei cupluri, pretul ar fi fost pana in 100 de lei in plin sezon.
In plus, am apreciat receptivitatea proprietarului la sugestiile si nevoile marunte ivite.
   Karoly S. din Satu Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 18.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, casa frumoasa si curata, aproape de centru, peisaj superb.
   Mihaela C. din Videle
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 15.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Solicitarea nu s-a concretizat deoarece nu mai erau camere libere in perioada solicitata.
   Ovidiu din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.11.2014 - 29.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost conform descrierii, gazda foarte amabila ,caldura la propiu si la figurat. Recomand.
   Florentina G. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 22.08.2011 - 25.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea Casei de vacanta este la 10 minute de centrul statiunii Herculane, peisajul este. Foarte multa liniste, aer curat, muntii de o parte si de alta a casei.
thumb_down
Aprecieri negative:
In acest moment nu gasesc minusuri, poate faptul ca din trei camere doar una are bai in camera. Dar acest lucru nu este un impediment in alegerea casei de vacanta ca destinatie pentru un sejur linistit.
   Marinica D. din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 24.07.2011 - 29.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intimitatea locului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bazinul cu apa termala este prezentat pe site in aceeasi locatie cu pensiunea insa nu este.
CONTACT UNITATE
Liviu Marinescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,